سال 98، سال رونق تولید ملی

سال 98، سال رونق تولید ملی


رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸ هجری شمسی، با تبریك عید نوروز و میلاد مسعود امیرمؤمنان حضرت علی علیه‌السلام به هم‌میهنان عزیز بویژه خانواده‌های معظم شهیدان و جانبازان، و با آرزوی سالی توأم با شادی، سعادت، سلامت جسمی و توفیقات روزافزون مادی و معنوی برای ملت ایران، سال جدید را سال «رونق‌تولید» نامگذاری كردند.
حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای در بخشی از این پیام با تأكید مجدد بر این‌كه اولویت و مساله فوری و جدی كشور، مساله اقتصاد است، از «كاهش ارزش پول ملی» قدرت خرید مردم و كم‌كاری یا تعطیلی بعضی كارخانجات به‌عنوان مشكلات مهم اقتصاد كشور یاد و تأكید كردند: بر اساس مطالعه و همچنین نظرات كارشناسان، كلید حل همه این مشكلات توسعه تولید ملی است.رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به استقبال مردم از شعار سال ۹۷ یعنی حمایت از كالای ایرانی و آثار مثبت آن، افزودند: امسال، مساله محوری و اصلی، مساله تولید است، زیرا اگر تولید جریان یابد، هم مشكلات معیشتی و اشتغال حل می‌شود، هم موجب استغنای كشور از بیگانگان و دشمنان خواهد شد و حتی می‌تواند مشكل ارزش پول ملی را تا حدود زیادی برطرف كند، بنابراین من شعار امسال را رونق تولید قرار دادم.
حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای همگان را به تلاش برای رونق تولید در كشور فراخواندند و ابراز امیدواری كردند با گسترش چشمگیر و محسوس این تلاش در طول سال، مشكل اقتصادی در مسیر حل شدن قرار بگیرد