دیرباز با یك كار كمدی

دیرباز با یك كار كمدی


كامبیز دیرباز جزو آن دسته از بازیگران است كه خودش را به گونه خاصی محدود نكرده و در تلویزیون در نقش‌های متفاوت حاضر شده است. گاهی در لباس پلیس و برخی مواقع در لباس خلافكار. بعضی وقت‌ها هم نقش یك پدر مهربان را به عهده داشته است. در مجموع با نگاهی به كارنامه رنگارنگ او متوجه می‌شویم كه علاقه مند است نقش‌های متفاوتی را تجربه كند.
 در این باره می‌توان به نقش‌های او در سریال‌هایی همچون زیر پای مادر، پشت بام تهران، میكائیل، نابرده رنج، پریدخت، بوی باران و ... اشاره كرد.
او بعد از تمام شدن ایام نوروز با مجموعه «شرایط خاص» روی آنتن شبكه سه می‌آید و در این سریال كه حال و هوای كمدی دارد، نقش متفاوتی را بازی می‌كند. این مجموعه به كارگردانی وحید امیرخانی و تهیه كنندگی سید مرتضی فاطمی‌ تولید شده است.
شرایط خاص به نویسندگی حسین تراب‌نژاد و احسان لطفیان، سریالی با حال و هوای كمدی است و مضامین اجتماعی با زبانی شیرین در آن طرح می‌شود. تصویربرداری این سریال پر بازیگر، بهار سال گذشته در بیش از ۱۱۰ لوكیشن اصلی و فرعی در تهران انجام شد. مبنای این سریال هم طنز موقعیت است تا كلامی.
در كنار دیرباز، بازیگری همچون بهرام افشاری هم حضور دارد. او با بازی در یكی از فصل‌های پایتخت در میان مخاطبان تلویزیون شهره شد و حالا بازیگر نقش مقابل دیرباز شده و پا به پای این بازیگر نقش متفاوتی را بازی می‌كند. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به پروانه معصومی، نادر سلیمانی، سیروس گرجستانی، كاظم سیاحی، مریم سعادت، سوگل قلاتیان، معصومه رحمانی، صحرا اسداللهی، مصطفی ساسانی، وحید آقاپور، اسدا... یكتا و شهره سلطانی اشاره كرد. سیروس گرجستانی هم جزو بازیگران پركار است، زیرا همزمان در دو شبكه دیده خواهد شد. او در سریال دنگ و فنگ روزگار شبكه یك هم بازی می‌كند. گرجستانی تلاش كرده كه نقشش در سریال‌های شبكه یك و سه متفاوت باشد تا مخاطبان از دیدن بازی او سرگرم شوند.
این بازیگر تا امروز هم در نقش‌های جدی حضور پررنگ داشته و هم نقش‌های طنز، اما بیشتر مخاطبان او را با مجموعه‌های طنز می‌شناسند. از كارهای جدی او می‌توان به سریال امام علی (ع) و نقش ابا قطام اشاره كرد. او بازی در مجموعه‌هایی همچون آنام، محكومین، نوار زرد، همسایه‌ها، جاده چالوس، خوش‌نشین‌ها، زن‌بابا، صاحبدلان و ... را در كارنامه دارد. گرجستانی تا امروز سعی كرده نقش پدر را هم متفاوت بازی كند تا
هر بار با بازی‌اش بتواند مخاطب را غافلگیر كند.