رفت و برگشت با الاهلی سخت است

سیامك نعمتی: پس از گل خوشحالی نكردم، چون مردم ایران داغدارند

رفت و برگشت با الاهلی سخت است

گلزنی به تیم سابقش یعنی پیكان. وقتی دروازه را باز كرد خوشحالی نكرد تا مبادا یكی از هم تیمی‌های سابقش ناراحت شود. سیامك یكی از آن بچه‌های با اخلاق فوتبال ایران است. یكی از آنها كه از لحاظ فنی هم در بهترین شرایط قرار دارد و معمولا كارش این است كه بیاید و گره بازی را باز كند. قبل از پرواز سرخپوشان به دوبی با او برای دقایقی حرف زدیم تا از شرایط این روزهای خودش،پرسپولیس و لیگ قهرمانان آسیا بگوید. نعمتی معتقد است پرسپولیس می‌تواند قهرمانی این دوره از لیگ برتر را هم از آن خود كند، اما كار سختی دارند

 پیروزی مقابل پیكان باعث شد تا پرسپولیس یك گام دیگر به قهرمانی نزدیك شود. 
سه امتیاز خیلی مهم را گرفتیم. باید قدر این امتیازها را بدانیم. خدا را شكر می‌كنم كه بچه‌ها همه یك دل هستند و چیزی غیر از پیروزی آنها را راضی نمی‌كند. با این پیروزی فاصله خودمان را بیشتر كردیم و به نتیجه‌ای كه می‌خواستیم رسیدیم. 

 تو گل اول را زدی و یك بار دیگر گره كور را باز كردی. اما اصلا خوشحالی نكردی. 
خب پیكان تیم سابقم بود و طبیعی بود كه خوشحالی نكنم. بعد این‌كه مردم كشورم داغدار هستند و برای احترام به همه عزیزانی كه در سیل از بین رفتند و برای احترام به خانواده‌های آنها خوشحالی نكردم. 

 زمان زیادی از دربی گذشته است اما هنوز هم حاشیه‌های این بازی وجود دارد. از چیپ فرشید گرفته تا درگیری‌های لفظی با گادوین منشا و... غیر از پرسپولیس تو در پیكان هم با گادوین هم بازی بودی. 
منشا یكی از دوستان خیلی خوب من است. خیلی‌ها من را می‌شناسند. اصلا اهل كری خواندن و این جور چیزها نیستم. در جریان بازی هم صحبتی با منشا نكردم. 

 او برای استقلالی شدن با تو حرف نزد؟
من اصلا اطلاعی نداشتم. فكر می‌كنم این تصمیم باشگاه بود كه با منشا قطع همكاری كند. برای او آرزوی موفقیت می‌كنم. من،بازیكنان و همه هواداران زحماتی كه او برای ما كشید را فراموش نمی‌كنیم. همین فصل قبل و در لیگ قهرمانان گل‌های سرنوشت سازی زد. قدردان زحماتش هستیم. 

 امشب یك بازی سخت با الاهلی عربستان دارید. شما در بازی قبل مقابل السد شكست خوردید. این بار چه اتفاقی خواهد افتاد؟

بازی‌ها كه قابل پیش‌بینی نیست. البته پرسپولیس تجربه خوبی از حضور در لیگ قهرمانان دارد. ما سال قبل تا مرز قهرمانی رفتیم اما نشد. الاهلی هم یكی از تیم‌های خوب آسیاست. فكر می‌كنم بازی رفت و برگشت با آنها خیلی سخت باشد. امیدوارم شرایط طوری پیش برود كه پرسپولیس به مرحله بعدی صعود كند. 

 امسال قهرمان می‌شوید؟
هنوز هفته‌های زیادی باقی مانده است. ما صدرنشین هستیم و مثل بقیه تیم‌ها شانس این را داریم كه جام قهرمانی را بالای سرمان ببریم. اما واقعا چیزی تمام نشده است. غیر از ما چهار تیم دیگر مدعی قهرمانی هستند و اصلا كار آسانی نداریم اما امیدوارم كه امسال بتوانیم در قهرمانی هت تریك كنیم.