شیری: ذوب‌آهن و سپاهان را ببریم، قهرمانیم

شیری: ذوب‌آهن و سپاهان را ببریم، قهرمانیم

مهدی شیری از وقتی به پرسپولیس اضافه شده، عملكرد خوبی داشته و جزو بازیكنان اصلی تیمش به حساب می‌آید البته او یكی از بازیكنان غایب پرسپولیس مقابل سایپا بود و نتوانست جایی در تركیب اصلی تیمش داشته باشد با این حال، برانكو به مدافع راست تیمش استراحت داد تا این بازیكن را برای دیدارهای فشرده در آینده، آماده كند. شیری نیز با استفاده از این شرایط، جای خود را به سیامك نعمتی داد تا مهیای بازی با ذوب‌آهن اصفهان شود. 
شیری در این مورد گفت: «كادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس برای هر بازی ایده‌های جداگانه‌ای دارد و ما هرگز دو بازی پیاپی با یك سیستم به میدان نرفتیم. این، مهم‌ترین تفاوت پرسپولیس با سایر تیم‌هاست كه به ما كمك می‌كند برای تمام حریفان، ناشناخته بمانیم. با همین شیوه فكری و تاكتیكی نیز توانستیم در لیگ برتر صدرنشین باشیم و فاصله‌مان را با سایر تیم‌ها افزایش دهیم.» 
این بازیكن اضافه كرد: «برای كسب قهرمانی در این فصل بازیكنان پرسپولیس از همان ابتدای كار، تلاش زیادی داشتند. البته در ابتدای فصل، من بازیكن پیكان بودم اما لیگ و اتفاقات آن را دنبال می‌كردم و با این‌كه پرسپولیس حق جذب بازیكن نداشت، اما دیدید كه توانست همان زمان نیز جزو مدعیان اصلی قهرمانی لقب بگیرد. راهمان با توجه به نتایج هفته‌های اخیر به سمت قهرمانی هموار شده و باید بتوانیم با استفاده از این شرایط، كار را تمام كنیم. همه بازیكنان و هواداران نسبت به كسب دوباره قهرمانی، خوشبین هستند، ولی كارمان تمام نشده و باید با تلاش بیشتر و پیروزی در بازی‌های پیش رو، خیال همه را راحت كنیم.» شیری در نهایت گفت: «در دو بازی آینده باید مقابل دو تیم از اصفهان برویم. من برای ذوب‌آهن و سپاهان احترام ویژه‌ای قائل هستم، اما احساس می‌كنم اگر بتوانیم هر دو تیم را شكست بدهیم، به عنوان قهرمانی در این فصل می‌رسیم. این شش امتیاز بر عملكرد همه ما در طول یك فصل، تاثیر بزرگی دارد و باید تلاش كنیم به هر ترتیب ممكن، دو نماینده اصفهان را از پیش رو برداریم. البته پس از آن نیز، بازی با تراكتورسازی در تبریز را داریم، ولی حدس من این است كه پیروزی برابر ذوب‌آهن و سپاهان، دور از دسترس مان نیست و اگر به این امتیازات برسیم، كار تمام می‌شود.»