ده‌ها هزار نیروی حزب‌ا... اطراف رژیم صهیونیستی هستند

ده‌ها هزار نیروی حزب‌ا... اطراف رژیم صهیونیستی هستند


معاون هماهنگ‌كننده سپاه‌پاسداران گفت: وزیر خارجه آمریكا در عین استیصال و در ادامه خصومت‌ورزی‌های جدید خود از پرواز مستقیم هواپیمای ایران به ونزوئلا ابراز خشم می‌كند و این موضوع از قدرت جمهوری اسلامی ایران نشات می‌گیرد.
سردار سرتیپ علی فدوی، معاون هماهنگ‌كننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش «من هم یك سپاهی‌ام» كه صبح دیروز برگزار شد، افزود: امروز در عرصه دستاوردهای منطقه‌ای ده‌ها هزار نیروی حزب‌ا... لبنان در اطراف مرزهای رژیم صهیونیستی حضور دارند و این مساله هرگز برای آمریكایی‌ها قابل هضم نیست. آمریكایی‌ها جنگ 33 روزه را تنها برای از بین بردن حزب‌ا... و محقق نشدن اهداف ایران در منطقه آغاز كردند ولی به فضل خدا متحمل شكست مفتضحانه‌ای شدند.
وی گفت: در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ كشوری جرات مخالفت با سلطه جهانی به رهبری آمریكا را نداشت، اما امروز شاهد هستیم كه كشورهای بسیار كوچك در جلسات شورای امنیت به صراحت با نظر آمریكا مخالفت می‌كنند.
همچنین علی‌اكبر ولایتی، رئیس هیات مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در این همایش گفت: سپاه پاسداران مدافع انقلاب است و مخالفت با سپاه پاسداران مخالفت با ملت ایران است.
وی با بیان این‌كه ایران یك ابرقدرت بالقوه و نماد آن هم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، افزود: آحاد مردم ایران هركدام یك سپاهی بالقوه هستند./ایرنا