دلارها را كجا فروخته‌اند؟!

حمله توفیقی به فتحی و خطیر

دلارها را كجا فروخته‌اند؟!




جنگ بین مدیران سابق و فعلی استقلال بالا گرفته است. ظاهرا این هم تازه اول ماجراست. فتحی و خطیر، مدیر و معاون باشگاه استقلال به قراردادهایی كه مدیران قبلی امضا كرده‌اند، انتقاد د‌ارند. در همین حال پندار توفیقی هم در گفت‌وگو با جام‌جم به انتقاد از آنها می‌پردازد. او می‌گوید: «من حاضرم با اسناد و مدارك حرف بزنم. می‌گویند ما بازیكن خارجی بد گرفتیم یا بد قرارداد بستیم. می‌گویند با شفر بد قرارداد بستیم. حتی می‌گویند ما بند فسخ قرارداد برای شفر نگذاشته‌ایم. شما همین حالا قرارداد پاتوسی، منشا و ایسما را نشان دهید. آیا خودتان بند فسخ قرارداد گنجانده‌اید؟ در كدام قرارداد بازیكن و مربی خارجی فوتبال ایران بند فسخ قرارداد به نفع باشگاه گنجانده شده است؟ ما كه می‌خواستیم بند تمدید اتوماتیك وار برای فصل دوم را بگذاریم كه وزیر ورزش قبول نكرد.»
او درباره خارجی‌های جذب شده استقلال می‌گوید: «امسال باشگاه شش بازیكن خارجی گرفته است. می‌دانید چقدر پول داده‌اند؟ رقم بسیار سنگین است. بعد به ما ایراد می‌گیرند. این وسط چند بازیكن هم فروخته‌اند و دلار گرفته‌اند. دلارها كجاست؟ آنها را كجا فروخته‌اند؟! فروش یك دلار از ارز دولتی به معنای اخلال در نظام ارزی است آقایان. به نظر من زمان آن رسیده كه دستگاه‌های نظارتی وارد شوند و ماجرا را پیگیری كنند.»  
 توفیقی  در مورد قرارداد ابهام‌برانگیز امید نورافکن هم می‌گوید: «ایشان بازیكن آزاد بود.» ولی حق رشد چطور؟ «او می‌خواست برود و رفته بود. ما توانستیم این 50 هزار دلار را هم بگیریم و به شفر بدهیم. من معتقدم مدیران استقلال دارند فرافكنی می‌كنند.»