چشم امید همه لیورپولی‌ها به راجرز

منچسترسیتی _ لستر سیتی 30/23

چشم امید همه لیورپولی‌ها به راجرز



آخرین‌بار كه لیورپول در كورس قهرمانی لیگ برتر قرار داشت، مربوط به فصل 14-2013 بود كه همان لیزخوردن عجیب استیون جرارد مقابل چلسی موجب شد شاگردان براندون راجرز نتوانند بعد از سال‌ها به قهرمانی در لیگ برتر برسند. راجرز در طول سه فصل و نیم حضور در لیورپول، بهترین عملكرد را هم در همان فصل داشت. اما حالا راجرز می‌تواند تا سال‌ها در یاد هواداران لیورپول باقی بماند. لسترسیتی تحت هدایت او امشب در ورزشگاه اتحاد مهمان من‌سیتی است و اگر تیمش بتواند جلوی شاگردان پپ گواردیولا را بگیرد، راه را برای قهرمانی لیورپولی‌ها بعد از 29 سال هموار می‌كند.
با نتیجه‌ای كه در بازی لیورپول و نیوكاسل رقم خورد و شاگردان كلوپ به صدر آمدند، من‌سیتی می‌خواهد سیزدهمین پیروزی متوالی خود را به دست آورد تا سرنوشت قهرمان شدن‌شان دست خودشان باشد.
لستر كه چند هفته پیش توانست آرسنال را 3 بر صفر شكست دهد، در صورت پیروزی در بازی امشب می‌تواند امیدهایش را برای رفتن به لیگ اروپا در فصل بعد زنده نگه دارد. از سوی دیگر، این دوازدهمین باری است كه لستر بازی خارج از خانه خود را روز دوشنبه برگزار می‌كند و تا به حال در 11 بازی قبلی خود پیروز نشده بود. چشم امید هواداران لستر و البته لیورپولی‌ها در این بازی به جیمی واردی است؛ مهاجم انگلیسی لستر که در چهار فصل گذشته مقابل 6 تیم بالای جدول لیگ برتر به طور مجموع 31 گل زده و از این حیث ركورددار است.