اجیر كردن مرد متجاوز برای انتقام از همسایه

اجیر كردن مرد متجاوز برای انتقام از همسایه


عضو هیات‌مدیره برجی در شمال تهران برای این‌كه یكی از ساكنان برج را مجبور به تخلیه خانه‌اش كند، مرد متجاوزی را اجیر كرد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، چند روز پیش دختر جوانی كه كارمند بانك است با حضور دردادسرای ناحیه 34 تهران از مردی به خاطر ورود به خانه‌اش برای سرقت شكایت كرد. با دستور قضایی تحقیقات پلیسی از شاكی آغاز و وی به افسر تحقیق گفت: همراه خانواده‌ام در طبقه اول برجی در شمال تهران زندگی می‌كنیم. آن شب منتظر بودم تا خانواده‌ام از سفر برگردند كه مردی چاقو به دست به زور وارد خانه‌مان شد. او تهدید می‌كرد اگر طلا و پول‌هایم را به او ندهم، مرا مورد آزار و اذیت شیطانی قرار می‌دهد. در این هنگام خانواده‌ام سر رسیدند و با صندلی سارق را كتك زده و او را با طناب بستند. بعد هم با پلیس تماس گرفته و موضوع را گزارش دادیم.
متهم سعید 30 ساله در بازجویی‌ها گفت: تازه عقد كرده و در كارگاه تراشكاری كار می‌كردم، اما با كارفرمایم درگیر شده و اخراج شدم. در جست‌وجوی كار بودم كه آگهی اینترنتی استخدام تحصیلدار را خواندم و با شماره درج‌شده در آن تماس گرفتم. در ملاقات با صاحب آگهی، او از من خواست كه به دختر جوانی آسیب برسانم و در قبال آن وعده 50 میلیون تومان پول داد. پنج میلیون تومان از او پیش پرداخت گرفتم.
 وی افزود: او تلگرامی درخواست می‌داد و من اجرا می‌كردم. ابتدا مزاحم تلفنی دختر جوان شدم. بعد تلفنش را عوض كرد و این بار، با انداختن پارچه‌ای روی سرم، شب‌ها پشت پنجره اتاقش می‌رفتم و او را می‌ترساندم. سرانجام قرار شد به او تجاوز كنم. قرار بود از صحنه آزارش فیلم بگیرم و برای شاكی ارسال كنم. آن شب به زور وارد خانه او شدم كه خانواده‌اش سررسیدند و با دستگیری‌ام در آن نقشه ناكام ماندم .
با اعتراف‌های او، مرد اجیركننده هم بازداشت شد و گفت: عضو هیات‌مدیره برج محل زندگی شاكی هستم و آپارتمانم را در آنجا اجاره دادم، اما شاكی و خانواده‌اش با مستاجرم درگیر بودند. آنها با هر تصمیمی كه هیات‌مدیره می‌گرفت، مخالفت كرده و باعث درگیری‌های زیادی شده بودند. من به قصد انتقامگیری مرد جوان را اجیر كردم تا با این كارها، دختر جوان و خانواده‌اش از این برج بروند .