یك آنتن پركشش

یك آنتن پركشش

ابوالفضل صفری تا مدتی پیش از این با تهیه‌كنندگی برنامه وقتشه با اجرای كامران تفتی مهمان خانه‌ها بوده است.
برنامه‌ای كه اگر چه قالب و ساختار چندان تازه‌ای نداشت، اما برای مخاطبان خوشایند بود و مدیران هم آن را پسندیدند. حالا این‌طور به نظر می‌رسد كه سلام صبح بخیر هم توانسته از همین ابتدای كارش موفق باشد و مخاطبانی را به خود جلب كند.
صفری با اشاره به شباهت‌ها و تفاوت‌های میان این دو برنامه توضیح می‌دهد: نقطه قوت این دو برنامه‌ای كه اشاره كردید، تیم محتوایی‌شان است. مجموعه‌ای از افراد متخصص در زمینه‌های مختلف،‌ در كنار هم قرار گرفته‌اند و وظیفه شناخت ذائقه مخاطب را هم همین افراد بر عهده دارند. برنامه وقتشه مباحث سنگین و موضوع آموزشی و محتوامحوری داشت كه باید به شكلی ساده‌سازی شده به مخاطب عرضه می‌شد.
با این حال خدا را شكر، هم مخاطبان آن را پذیرفتند و به آن اعتماد كردند و هم به مذاق مدیران خوش آمد. در حال حاضر دكتر احسانی (مدیر شبكه نسیم) سفارش ساخت سری جدید آن را به ما داده‌اند.
از طرفی دیگر در برنامه سلام صبح بخیر، ما با یك قالب تازه مواجه هستیم و خودمان هم فكرش را نمی‌كردیم كه برنامه از همین شروع آن و تنها با گذشت چند قسمت موفق باشد. الان خیلی از آنهایی كه تلویزیون را دنبال می‌كنند، از وجود این برنامه اطلاع دارند و عده زیادی هم دنبالش می‌كنند. البته این خاصیت آنتن شبكه سه سیما هم هست كه مخاطبان را به خوبی به خود جذب می‌كند.