خسرو شاكی شد و خداحافظی كرد!

حیدری ترجیح داد بازی با العین هم نباشد

خسرو شاكی شد و خداحافظی كرد!

خسرو حیدری، مدافع راست با تجربه و كهنه كار باشگاه استقلال كه از سال 1387 به این باشگاه ملحق شد، ناگهان تصمیم به خداحافظی گرفت. برای همه این سوال وجود دارد كه چطور او اینقدر ناگهانی تصمیم به خداحافظی گرفت؟ حیدری 36 سال دارد و از نظر خیلی‌ها هنوز می‌تواند بازی كند. او اتفاقا با پیشنهاد یكی دو باشگاه لیگ برتری هم روبه‌رو شد، ولی تصمیم گرفت از فوتبال خداحافظی كند.  مسؤولان باشگاه استقلال هم از خداحافظی زودهنگام این بازیكن جا خوردند و تعجب كردند چرا که قصد ندارد همراه تیم به امارات برود و در بازی با العین حاضر شود. این بازیكن گویا در داخل تیم با بعضی بازیكنان به مشكل خورده و به همین خاطر تصمیم گرفت تا زودتر از موعد خداحافظی كند. خسرو حیدری در این‌باره به نزدیكانش گفته است: «حرف هایم را بعد از خداحافظی می‌زنم.» این بازیكن همچنین تصمیم گرفت تا با پیراهن استقلال خداحافظی كند. این بازیكن گفته است: «می توانستم به تیم‌های دیگر بروم ولی دوست دارم با پیراهن استقلال از فوتبال بروم. از روز اولی كه به این باشگاه آمدم آرزویم همین بود. به خاطر همین تصمیم گرفتم در بازی با سپیدرود خداحافظی كنم.»
به این ترتیب مدافع كهنه كار استقلال و تیم ملی، امروز دور آخرش را به‌عنوان بازیكن در زمین آزادی می‌زند تا برای همیشه كفش‌ها را بیاویزد. حیدری قصد دارد هر چه زودتر وارد عرصه مربیگری شود. این بازیكن در سال‌های اخیر هم تلاش كرد تا از مربیان خود چیزهای زیادی یاد بگیرد و در دوره منصوریان و شفر اندوخته‌های خود را بیشتر كرد. حیدری دیروز هم در صحبت با مسؤولان باشگاه اعلام كرد كه قصد دارد امروز و در بازی استقلال با سپیدرود رشت از دنیای فوتبال خداحافظی كند. این بازیكن ظاهرا متوجه شده بود كه باشگاه دیگر علاقه‌ای به تمدید قراردادش ندارد و به همین خاطر تصمیم گرفت تا زودتر كناره‌گیری كند. 
حیدری كه سال‌هاست پیراهن استقلال را بر تن می‌كند، سابقه بازی در تیم‌های پاس، پیكان و سپاهان را هم دارد. او همچنین بازیكن تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 برزیل بود و برای تیم ملی بازی كرد. حیدری بازی‌های زیادی برای استقلال انجام داد و بیش از 60 گل برای این باشگاه به ثمر رساند.