حیدری: سپاهان نمی‌تواند نبض بازی را در دست بگیرد

حیدری: سپاهان نمی‌تواند نبض بازی را در دست بگیرد

در آستانه دیدار حساس سپاهان و پرسپولیس، سراغ یك پیشكسوت پرسپولیس، اما زاده اصفهان رفتیم. سپهر حیدری كه زننده گل قهرمانی سرخپوشان تهرانی مقابل همین تیم اصفهانی در فصل هفتم بود.
 سپهر به جام‌جم گفت: «نگران پرسپولیس نباشید چون تا وقتی برانكو روی نیمكت این تیم باشد، آنها برای قهرمانی در هر تورنمنتی می‌جنگند. ببینید كه قهرمانی در لیگ، در چه شرایطی برای این تیم به دست آمد؛ پرسپولیس نیم فصل با 14 بازیكن، بازی كرد و در نیم فصل دوم، چهار باشگاه به صورت همزمان، مدعی قهرمانی بودند و تلاش زیادی داشتند ولی باز هم به صدرجدول نرسیدند.»
 حیدری اضافه كرد: «در نگاه اول باید گفت پرسپولیسی‌ها فكری به حال كی روش استنلی كنند چون او بازیكن حرفه‌ای و خطرناكی است و اگر رها باشد، خطرساز می‌شود. كی روش در یك لحظه می‌تواند دروازه پرسپولیس را باز كند اما به طور كلی، شرایط دو تیم به گونه‌ای است كه مطمئنا سپاهان نمی‌تواند نبض بازی را به دست بگیرد. برانكو مربی بسیار باهوشی است و در تمام بازی‌هایی كه طی سه چهار سال گذشته انجام داده، نسبت به حریفان، موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی ساخته و نبض بازی همیشه در دستش بوده است.»
 كاپیتان پیشین پرسپولیس در نهایت گفت: «قهرمانی جام حذفی در این شرایط كه پرسپولیس قهرمانی لیگ را هم به دست آورده، جذاب تر است و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد تا هواداران بار دیگر شاد و خوشحال شوند.»