اسباب‌بازی رکوردشکن

اسباب‌بازی رکوردشکن

دوستداران مجموعه اكشن - كمدی «داستان اسباب‌بازی»، بی‌صبرانه در انتظار اكران عمومی چهارمین قسمت آن در 21 ژوئن (31 خرداد) هستند. تحلیلگران اقتصادی سینما با توجه به این میزان اشتیاق، پیش‌بینی افتتاحیه‌ای بالای 150 میلیون دلار برای آن می‌كنند. رقم فروش افتتاحیه قسمت سوم این پویانمایی رایانه‌ای سال 2010 حدود 111 میلیون دلار بود.
شركت رایانه‌ای پیكسار كه فیلم را با همكاری كمپانی والت‌دیزنی تهیه كرده، نظری مشابه تحلیلگران اقتصادی سینما دارد. اما تماشاگران سینما در نظرخواهی‌های انجام شده، رقمی بالاتر از 150 میلیون دلار را ذكر می‌كنند! آن‌ها هم مثل برخی از كارشناسان هالیوودی، صحبت از رقم هیجان‌انگیز و دور از تصور 180 میلیون دلاری می‌كنند.
تام هنكس و تیم آلن برای چهارمین بار، صداهای خود را به دو شخصیت محوری داستان فیلم باز فضانورد و وودی گاوچران قرض داده‌اند. جاش كولی كارگردان فیلم است و اعلام نشده برای تولید آن چه مقدار هزینه شده است. كیانو ریوز هم در قسمت تازه، به جای یك عروسك تازه‌وارد صحبت كرده است. گفته می‌شود شخصیتی که ریوز به‌جای آن صحبت کرده، یک شخصیت بسیار دوست‌داشتنی و جذاب می‌باشد. مجموعه فیلم‌های داستان‌اسباب‌بازی درباره تعدادی از اسباب‌بازی‌هاست که دور از چشم آدم‌ها زندگی می‌کنند و حرف می‌زنند و در هر قسمت آن، وارد یک ماجرای هیجان‌انگیز تازه می‌شوند./ باكس آفیس