انصاریان: برانكو را با رقم منطقی حفظ كنید

انصاریان: برانكو را با رقم منطقی حفظ كنید


علی انصاریان مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید مدیران این باشگاه باید باز هم به همكاری با برانكو ایوانكوویچ سرمربی كروات و موفق سرخپوشان ادامه بدهند، زیرا هنوز موفقیت‌های زیادی باقی مانده كه می‌تواند با ادامه فعالیت برانكو رقم بخورد.
او در این مورد به جام‌جم گفت: بعد از سال ها، پرسپولیس به تیمی تبدیل شده كه به راحتی می‌تواند حریفانش را شكست دهد و قهرمان شود. من كاری به شخصیت افراد ندارم و در مورد كارنامه‌شان صحبت می‌كنم. انصافا برانكو توانسته سبك و تفكرات خودش را در پرسپولیس به بهترین شكل ممكن پیاده كند و تیمی در خور شخصیت هواداران بسازد. با این تیم، پرسپولیس می‌تواند برای سال‌ها، قهرمانی‌هایش را تكرار كند و هر سال، قوی‌تر از سال قبل باشد.
 از انصاریان پرسیدیم برانكو برای ادامه حضور در باشگاه، احتمالا به‌دنبال قراردادی سنگین‌تر از قراردادهای فصل قبل است و این موضوع می‌تواند به باشگاه فشار بیشتری در این اوضاع اقتصادی بیاورد كه اضافه كرد: من بعید می‌دانم او از مشكلات كشورمان خبر نداشته باشد و بعید می‌دانم دنبال رقم‌های بالا باشد و بخواهد با پیشنهاد چند میلیون دلاری، باشگاه را در شرایط خاصی قرار بدهد. البته مربیانی كه در كشورهای دیگر، تا این حد موفق ظاهر می‌شوند، باید هم پول‌های خوبی بگیرند ولی امیدوارم مدیران باشگاه پرسپولیس با یك رقم معقول و منطقی، باز هم قرارداد برانكو را تمدید كنند چون پرسپولیس امروز بیش از هر چیز دیگری، به ثبات احتیاج دارد.
او در نهایت گفت: لیگ بسیار حساس و نفسگیری برای همه تیم‌ها سپری شد. پرسپولیس به‌خاطر حضور در آسیا، در هفته‌های پایانی تحت فشار بود ولی دیدید بالاخره توانست قهرمانی خود را تكرار كند. این كار از یك تیم باتجربه و باشخصیت برمی‌آید وگرنه ممكن بود قهرمانی در لیگ را از دست بدهد و حتی نتواند در جام حذفی، به فینال برسد. این شخصیتی كه به وجود آمده باید حفظ شود.