سردار از زنیت جدا نمی‌شود

سردار از زنیت جدا نمی‌شود


درخشش سردار آزمون، مهاجم ملی پوش كشورمان در لیگ روسیه چشمگیر بود. او كه پس از یك ناكامی بزرگ در جام ملت‌های آسیا دوباره به روبین كازان برگشته بود در اقدامی جالب توجه، راهی باشگاه زنیت روسیه شد و برای اولین بار طی سال‌هایی كه از فوتبال كشورمان دور است، شاگرد مربی دیگری به جز قربان بردیف شد. این انتخاب به سردار كمك كرد تا پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را تجربه كند. توانست جای خود را در دل هواداران این باشگاه قدرتمند و سرشناس روسی باز كند .
 در پایان فصل، بار دیگر بحث‌هایی درخصوص جدایی سردار آزمون از زنیت و رسیدن به لیگ‌های معتبر اروپایی به گوش رسید و باز هم پای تیم‌های سرشناسی از انگلیس و اسپانیا به میان آمد، ولی در این فصل هم قرار نیست سردار از لیگ روسیه خارج شود. یكی از دوستان صمیمی سردار در این مورد گفت: «او در لیگ روسیه به خوبی جا افتاده و توانسته به یكی از بهترین بازیكنان خارجی در این كشور تبدیل شود. حالا هم پیراهن بهترین باشگاه روسیه را به تن می‌كند و برای اولین بار همراه با این تیم، قهرمان لیگ این كشور شد.
از سوی دیگر، پیشنهاد دیگر باشگاه‌های اروپایی به سردار، چندان قابل توجه نیست و تا‌جایی كه من می‌دانم، او در فصل بعدی هم در زنیت می‌ماند.»