«كارت پرواز» در هنر و تجربه

«كارت پرواز» در هنر و تجربه


بهمن كامیار، تهیه‌كننده فیلم سینمایی كارت پرواز به كارگردانی مهدی رحمانی از برطرف شدن مشكلات فیلم برای نمایش خبر داد و اعلام كرد این اثر به‌زودی در گروه سینمایی هنر و تجربه اكران خواهد شد.
به گزارش جام‌جم، بهمن كامیار، تهیه‌كننده فیلم سینمایی كارت پرواز ساخته مهدی رحمانی با اعلام این‌كه این فیلم به‌زودی در گروه هنر و تجربه اكران می‌شود، گفت: پس از مصائبی كه بر این فیلم از زمان جشنواره فیلم فجر تاكنون بر ما گذشته، اكنون در حال آماده‌سازی فیلم برای اكران در گروه هنر و تجربه هستیم تا هرچه زودتر كارت پرواز برای تماشای مخاطبان این اثر كه مدت‌هاست جویای سرنوشت اكران فیلم هستند، آماده شود.
كامیار اضافه كرد: علاقه‌مندیم تماشاگر فیلم را با آگاهی و بدون هیجان‌های كاذب كه متاسفانه در فضای تبلیغات سینمایی رواج یافته است، برای دیدن انتخاب كند و به نتیجه بازخورد آن هم خوشبین هستیم. فیلم سینمایی كارت‌پرواز آخرین ساخته مهدی رحمانی پیش از این در برخی جشنواره خارجی به نمایش درآمده و اكنون در حال آماده‌سازی برای اكران در سینمای ایران است. در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: ندا برای حل بحران مالی‌اش، تصمیم گرفته كه با بلعیدن مواد مخدر به ترانزیت آن روی بیاورد، اما این كار برایش خطراتی در پی دارد. منصور شهبازی، ندا جبرائیلی، محمدعلی نجفی، اصغر رفیعی جم، شیرین یزدانبخش، طلا معتضدی، علی كلانتری و امین قوامی بازیگران كارت پرواز هستند.