صدرنشینی خرچنگ‌ها و زنبورها

صدرنشینی خرچنگ‌ها و زنبورها

 
مجله نیویورك تایمز هر هفته، فهرستی از كتاب‌های پرفروش در آمریكا را معرفی می‌كند و هفته گذشته سه كتاب جدید چاپ اولی به بخش آثار داستانی در این فهرست راه پیدا كرده است. ایبنا به نقل از نیویورك تایمز نوشته طی چند هفته اخیر كتاب‌های جایی كه خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند و ملكه زنبورها در صدر قرار داشتند و حالا سه كتاب شهر دختران، حل‌نشده و فروپاشی هم به این فهرست اضافه شده‌اند.
جایی كه خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند، نوشته دِلیا اُوِنز 40 هفته است در فهرست پرفروش‌های نیویورك‌تایمز قرار دارد. این كتاب داستان زنی است كه سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی كرده، اما ناگهان متهم به قتل می‌شود.
شهر دختران، نوشته الیزابت گیلبرت در هفته نخست انتشار موفق شد در جایگاه دوم پرفروش‌های نیویورك‌تایمز قرار بگیرد. در این اثر ویوین موریسِ 89 ساله قصه زندگی‌اش را از دهه 1940 میلادی كه روی صحنه تئاتر نیویورك مشغول شد برای خوانندگان روایت می‌كند.
حل‌نشده، نوشته جیمز پترسون و دیوید اِلیس در هفته نخست انتشار موفق شد به جایگاه سوم پرفروش‌های نیویورك‌تایمز برسد. این كتاب داستان قتل‌های زنجیره‌ای حل‌نشده‌ای است كه ذهن مأمور اف‌بی‌آی را مشغول می‌كند.
فروپاشی نوشته نیل استفنسون نیز در هفته نخست انتشار در جایگاه چهارم پرفروش‌های نیویورك‌تایمز قرار گرفت. داستان مردی خوشبخت و ثروتمند كه طی عملی جراحی دچار مرگ مغزی می‌شود.
ملكه زنبورها، نوشته دوروتی بنتون فرانك در هفته اول انتشار موفق شد در جایگاه دوم قرار بگیرد و به سلطه چهار هفته‌ای جیمز پترسون در جایگاه دوم خاتمه ببخشد، اما این هفته با سه پله نزول در جایگاه پنجم قرار گرفت. کتاب داستان زندگی یک زنبوردار است.