پرونده زندگی زن سارق باچوبه دار مختومه شد

7 سال بعد از قتل مرد پولدار

پرونده زندگی زن سارق باچوبه دار مختومه شد

زن جوان كه در جریان سرقت خودروی مرد پولدار، او را با داروی بیهوشی به قتل رسانده بود، پس از هفت سال قصاص شد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، بیست و هفتم شهریور 91 مردی با پلیس تهران تماس گرفت و از كشف جسد مرد میانسالی كه پتو پیچ شده و در خودروی نیسانی رها شده بود در جنوب تهران خبر داد.
با حضور ماموران، هویت مالك خودروی نیسان استعلام و معلوم شد این خودرو ساعاتی پیش سرقت شده است. در جریان تحقیقات بعدی هویت مقتول كه خانواده‌اش گم‌شدن او را گزارش داده بودند، شناسایی شد‌. با تحقیق از خانواده مقتول معلوم شد وی كارت‌های بانكی و خودروی پرادو داشته كه به نظر می‌رسد این اموال سرقت شده است. در تحقیقات بعدی، پلیس دریافت دو مرحله از كارت‌های مقتول پول برداشت و به حساب مادر و پسری واریز شده است. فاطمه و شاهین مدتی بعد بازداشت شدند و در ادامه تحقیقات اعتراف كردند غلام - پدرخوانده خانواده - نیز در این ماجرا همدستشان بود.
شاهین به افسر تحقیق گفت: مادرم به عنوان طعمه در خیابان سوار خودروهای مدل بالا می‌شد و با راننده‌ها طرح دوستی می‌ریخت. من و شوهر صیغه‌ای او به نام غلام با موتور خودرو را تعقیب می‌كردیم. بعد از طی مسافتی مادرم از راننده می‌خواست مقابل پاركی توقف كند و پس از رفتن به داخل پارك، با دادن آبمیوه مسموم به راننده، او را بی‌هوش می‌كرد. بعد هم ما خودرو را سرقت می‌كردیم. غلام، خودروهای سرقتی را به سیستان و بلوچستان می‌برد و به یك قاچاقچی به قیمت صد میلیون تومان می‌فروخت.
وی افزود: در این مدت ما طعمه را بی‌هوش و در خانه زندانی می‌كردیم. وقتی غلام به تهران بازمی‌گشت، راننده را در محلی خلوت رها می‌كردیم. در جریان آخرین سرقتمان مادرم به مقتول بیش از حد مجاز داروی بی‌هوشی داد و باعث مرگ او شد.
همزمان با اعتراف او، غلام و خریداران خودروهای سرقتی نیز شناسایی و دستگیر شدند. متهمان در ادامه تحقیقات به سرقت پنج خودروی مدل بالا به این روش اعتراف كردند.فاطمه و دو همدستش بعد از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شدند. پرونده آنها نیز با صدور كیفرخواست به دادگاه كیفری یك استان تهران ارسال شد .
پس از گذشت بیش از سه سال از این جنایت، سه متهم پرونده روز 18 اسفند سال 94 در شعبه دوم دادگاه كیفری استان تهران محاكمه شدند. 
قضات دادگاه کیفری پس از محاکمه متهمان و با توجه به درخواست قصاص از سوی اولیای دم، شاهین و غلام را به حبس‌های طولانی‌مدت و فاطمه را به قصاص محكوم كردند. احكام صادره در دیوان عالی كشور تایید و به اجرای احكام دادسرای جنایی تهران ارسال شد‌. پس از گذشت هفت سال از این جنایت، فاطمه در زندان رجایی شهر كرج پای چوبه دار رفت و به دار مجازات آویخته شد.