قتل مادرشوهر برای پنهان ماندن رابطه سیاه

قتل مادرشوهر برای پنهان ماندن رابطه سیاه

زن و مرد جوان كه برای پنهان ماندن رابطه شیطانی‌شان مادرشوهر زن جوان را سر به نیست كرده بودند در برابر حكم قطعی قصاص قرار گرفتند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، بهمن ۸۹ یك زن ۷۵ ساله به نام زینب كه از خانه‌اش در قزوین خارج شده بود به طرز مشكوكی ناپدید شد. پلیس به بررسی پرداخت و دریافت این زن برای خرید طلا از محل زندگی‌اش در قزوین به تهران رفته بود‌. در بررسی‌ها روشن شد چند شاهد وی را آخرین بار همراه عروسش مریم سوار یك ماشین دیده‌اند.
مریم تحت بازجویی قرار گرفت و اردیبهشت 90 به قتل مادرشوهرش با همدستی یك مرد غریبه به نام میثم اعتراف كرد. میثم نیز بازداشت شد و همدستی در جنایت را گردن گرفت. آنها در شعبه ششم دادگاه كیفری یك استان تهران پای میز محاكمه ایستادند.
 در آن جلسه مریم گفت: من و میثم از سه سال قبل با هم رابطه داشتیم. میثم صاحبكار پسرم بود و به همین خاطر به خانه ما رفت و آمد داشت. شوهرم مدتی بود به رابطه ما مشكوك شده و اختلاف‌های من و شوهرم بیشتر شده بود. وقتی فهمیدم مادر‌شوهرم هم به رابطه پنهانی ما پی برده نقشه قتل مادر شوهرم را كشیدیم. از قبل چاهی را در منطقه مرزداران تهران شناسایی كرده بودیم تا بعد از قتل جسد را در آن بیندازیم. ما با هم او را كشتیم و جسد را داخل چاه انداختیم.
در آن جلسه میثم نیز مشاركت در قتل را گردن گرفت و گفت: ما با هم پیرزن را خفه كردیم و با سنگ به سرش كوبیدیم.
در پایان جلسه، قضات این زن و مرد را به قصاص محكوم كردند، اما قضات دیوان‌عالی كشور با طرح ایراداتی حكم را تایید نكردند. به این ترتیب پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه چهارم دادگاه كیفری یك استان تهران فرستاده شد .
در آن جلسه اولیای دم برای دو متهم حكم قصاص خواستند.
در این جلسه زن و مرد متهم ادعاهای جدیدی را مطرح كرده و سعی كردند اتهام قتل را گردن یكدیگر بیندازند.
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدارك موجود در پرونده مریم و میثم را به قصاص محكوم كردند. این حكم پس از بررسی موشكافانه در شعبه 31 دیوان‌عالی كشور مهر تایید خورد و قطعی شد.