فاجعه در فوتسال

امیدهای ایران رنگ فینال را ندیدند

فاجعه در فوتسال

آنهایی كه در سالن پورشریفی تبریز بازی تیم امید فوتسال ایران و ژاپن را تماشا می‌كردند همچون میلیون‌ها بیننده تلویزیونی نتیجه نهایی بازی را باور نداشتند. تیم زیر 20 سال ایران در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا شكست سنگین 8 بر 4 را مقابل ژاپن متحمل شد تا هم از راهیابی به دیدار فینال باز بماند و هم با رویای قهرمانی در آسیا وداع كند.
مصاف دو تیم در وقت‌های معمول با تساوی چهار بر چهار خاتمه یافته بود و مسعود یوسفی، سجاد سرباز و مهدی دهقان‌نژاد (2 بار) برای ایران گلزنی كردند اما در وقت‌های اضافی، نظم تیم امید به هم ریخت و این تیم چهار بار دیگر دروازه‌اش را مقابل ژاپنی‌ها باز شده دید. شكست 8 بر4 مقابل ژاپن در حالی رقم خورد كه بازی در وقت معمول و تا 30 ثانیه به پایان با برتری تیم ایران همراه بود. در پایان این بازی، حمید شاندیزی، سرمربی تیم ایران، با دفاع از عملكرد شاگردانش گفت: فكر نمی‌كنم كه بچه‌هایمان تمركزشان را از دست داده باشند. ما می‌توانستیم برنده باشیم اما بازی برگشت و ژاپن شرایط خودش را پیدا كرد. به هر حال باید یك برنده در زمین باشد و آن‌هم خوش‌شانسی ژاپن بود كه بازی را برد. شاید اگر آن توپ ما كه به تیرك خورد به گل می‌رفت، نتیجه بازی تغییر می‌كرد و ما الان پیروز بودیم! 
به این ترتیب تیم ملی فوتسال امید ژاپن در بازی فینال باید از ساعت ۱۸:۳۰ امروز به مصاف افغانستان برود. ایران و اندونزی نیز از ساعت ۱۶ بازی رده‌بندی را برگزار می‌كنند.