نقل و انتقالات

نقل و انتقالات

گفته می‌شود باشگاه تراكتورسازی پیشنهاد مالی بالاتری نسبت به استقلال برای جذب رضا اسدی ارائه كرده و هم‌اكنون منتظر جواب این هافبك 23 ساله است.
مرتضی تبریزی: نمی‌دانم شایعات جدایی‌ام از استقلال از كجا نشأت می‌گیرد. چند بار به باشگاه رفتم و همه به من گفتند با قدرت ادامه بده. یك سال دیگر قرارداد دارم و سعی می‌كنم بهتر از سال گذشته باشم.
مهیار زحمتكش مدافع ملوان و علیرضا مصطفایی هافبك چوكای تالش, به ماشین‌سازی تبریز پیوستند. خبر دیگر این‌كه فرید بهزادی كریمی و احمدرضا زنده‌روح قرارداد خود را با ماشین‌سازی تمدید كردند.
محمدرضا مهاجری، سرمربی فصل قبل ماشین‌سازی تبریز به عنوان سرمربی نساجی مازندران در لیگ نوزدهم معرفی شد.
مسیح زاهدی مدافع 26 ساله ماشین‌سازی به تراكتورسازی پیوست.
حسن حاجب مدافع ایرانجوان بوشهر با قراردادی سه ساله به پارس جنوبی پیوست.
قرارداد رسول نویدكیا با سپاهان به پایان رسیده است و این هافبك 35 ساله 
احتمالا از باشگاه اصفهانی جدا 
خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم ادعا كرد، روزبه چشمی ستاره ملی‌پوش استقلال به توافقات مثبتی 
با مدیران این باشگاه دست یافته است 
و در آستانه تمدید قراردادش 
قرار دارد.
سایت اسپورت بلژیك خبر داد تیم اوستنده تلاش‌های خود را برای جذب مهدی طارمی آغاز كرده است. قرارداد 
طارمی با تیم الغرافه قطر به پایان 
رسیده است.
باشگاه پرسپولیس پیشنهاد 700 هزار یورویی تیم فوتبال زولته وارگام بلژیك را برای جذب علی علیپور رد كرد. این دومین پیشنهاد مالی این باشگاه بود.
مسؤولان باشگاه نفت مسجد سلیمان هنوز سرمربی این تیم را برای فصل آینده انتخاب نكرده‌اند. آنها در حال انجام مذاكره با مهدی تارتار هستند و در حال حاضر این مربی، جدی‌ترین گزینه نفتی‌ها برای فصل جدید است.
كی‌روش استنلی قرار است تا ده روز آینده به ایران بیاید تا مذاكرات خودش را با مسؤولان باشگاه سپاهان انجام دهد. این مهاجم برزیلی قرار است برای ماندن در سپاهان پیشنهادی 600 تا 800 هزار دلاری به مسؤولان باشگاه سپاهان ارائه کند.