خلیلی: دیواری كوتاه‌تر از من پیدا نمی‌كنند

خلیلی: دیواری كوتاه‌تر از من پیدا نمی‌كنند

محسن خلیلی، مهاجم پیشین پرسپولیس كه در اواسط فصل به‌عنوان سرپرست و مدیر تیم به رختكن سرخپوشان برگشت، حالا مورد هجمه شدید هواداران قرار گرفته و آنها خواستار استعفایش شده‌اند. 
دلیل این موضوع در نوع خود عجیب است؛ هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند خلیلی در جلسه‌ای با وكیل افشین قطبی حضور داشته و اصرار كرده قطبی را به جمع سرخپوشان برگرداند و جانشین برانكو ایوانكوویچ كند. اما خلیلی در گفت‌وگو با جام‌جم، در این مورد گفت: همه می‌دانند چه احساسی نسبت به پرسپولیس و برانكو دارم. با تمام وجودم به باشگاه آمدم و از وقتی كارم را شروع كردم تا پایان فصل همیشه قصدم خدمت بود؛ نه به‌خاطر این‌كه دنبال شهرت و محبوبیت باشم بلكه به خاطر عشقی كه به پرسپولیس داشتم. می‌خواستم این تیم همیشه موفق باشد ولی برخی با شایعه پردازی و دروغگویی، دستمزدم را دادند. 
او اضافه كرد: یك جریانی برای كنار زدن من از پرسپولیس به راه افتاد و وقتی فهمیدند سكوت كرده‌ام، فشارها را افزایش دادند. متاسفانه دیواری از من كوتاه تر پیدا نكردند و به همین علت، مرا این طور مورد حمله قرار دادند. هواداران پرسپولیس باید بدانند ارتباط من با قطبی فقط در حد احوالپرسی بوده و ماه‌ها از آخرین ارتباط من با او می‌گذرد. اگر ثابت شد كه من با قطبی دیدار یا ارتباطی در مورد پرسپولیس داشتم، برای همیشه از فوتبال می‌روم. 
خلیلی در نهایت گفت: متاسفانه برخی علیه من خط و ربط‌هایی داده‌اند تا كار به اینجا بكشد. همه چیز را تحمل كردم ولی واقعا بی‌گناه هم و بدون این‌كه اتفاقی رخ داده باشد، علیه من شعار می‌دهند. البته برانكو در پیامی كه برای هواداران ارسال كرد، مسائل زیادی را گفت ولی امیدوارم زمان، همه چیز را 
ثابت كند.