در یك قدمی پرسپولیس

كنعانی‌زادگان از تبریز تا تهران

در یك قدمی پرسپولیس

محمدحسین كنعانی‌زادگان كه در زمان حضور برانكو ایوانكوویچ و پس از این‌كه دوران سربازی‌اش به اتمام رسید شش ماه با پرسپولیسی‌ها قرارداد داشت اما همان زمان و بنا به دلایل نامشخصی سر از استقلال در آورد، دوباره در آستانه بازگشت به پرسپولیس قرار گرفته است. او كه روز گذشته در تبریز دیده شده بود حالا مذاكراتی برای بازگشت به تیم اسبق خودش انجام داده است. 
كنعانی‌زادگان در چند مقطع با واكنش تند هواداران پرسپولیس مواجه شده بود؛ او یك بار در شرایطی كه بازیكن قرضی پرسپولیس در ملوان محسوب می‌شد، بعد از گل خود با شادی جنجالی‌اش روبه‌روی هواداران قرار گرفت. بار دیگر در نقل و انتقالات و در حالی كه بازیكن پرسپولیس بود با پیشنهاد مالی بالاتر و تصمیم عجیب فدراسیون راهی استقلال شد و برای هواداران سرخ كری خواند. 
او اكنون در روزهایی كه برانكو از این تیم جدا شده و فهرست نقل و انتقالات سرخ‌ها به‌طور كامل تغییر یافته، گزینه حضور در اردوگاه سرخ‌ها محسوب می‌شود و باید دید مذاكرات طرفین به سمت توافق نهایی پیش خواهد رفت یا خیر؟ پس از رفتن برانكو خبرهای زیادی از بازیكنانی كه در زمان او از پرسپولیس جدا شدند به گوش می‌رسد مثل رامین رضاییان،امیری و طارمی. باید دید كه در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد؟