«فصل شكار» به «لیلاج» تغییر نام داد

«فصل شكار» به «لیلاج» تغییر نام داد


داریوش یاری، كارگردان فیلم سینمایی «فصل شكار» كه به «لیلاج» تغییر نام داده است از اكران این فیلم پیش از فرارسیدن ماه محرم خبر داد.
داریوش یاری، كارگردان فیلم سینمایی فصل شكار در گفت‌وگو با مهر درباره آخرین وضعیت این فیلم كه مدتی به دلیل مشكلات مالی متوقف شده بود، گفت: نام این فیلم به لیلاج تغییر پیدا كرده و مشكلات مالی فیلم هم به لطف و همت دوستان حل شده است. از همین رو ما برای اكران عمومی لیلاج به معنی قمارباز با شركت پخش راه عرفان قرارداد بسته‌ایم و در نظر داریم این اثر را پیش از ماه محرم به نمایش بگذاریم.
یاری با بیان این‌كه هر چند این روزها ساخت فیلم سینمایی سخت و آزاردهنده شده است، اما ما توانستیم از این مشكلات عبور كنیم، عنوان كرد: لیلاج یك فیلم متفاوت به لحاظ بصری است و بیشتر سكانس‌های آن روی آب، قایق و در طبیعت فیلمبرداری شده است،
به همین دلیل مخاطب با فیلمی متفاوت تر از آثار اكران شده در یك سال اخیر مواجه می‌شود، ضمن این‌كه به لحاظ قصه نیز با فیلم‌های آپارتمانی تفاوت دارد و امیدوارم مخاطبان زیادی به تماشای لیلاج بنشینند.
فصل شكار سومین فیلم بلند سینمایی داریوش یاری پس از دخیل و كربلا جغرافیای یك تاریخ است كه موضوعی آسیب‌شناسانه در حوزه اجتماعی دارد و حامد كمیلی، مهران احمدی و مهیا دهقانی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند كه تهیه‌كنندگی آن نیز به‌‌عهده علیرضا ابوالقاسمی‌نژاد است.