«محكومین ۲» به اپیزود ۳۵ رسید

«محكومین ۲» به اپیزود ۳۵ رسید


بهروز مفید تهیه‌كننده سریال «بیگانه‌ای با من است» در گفت‌وگو با صبا درباره آخرین وضعیت تولید آن بیان كرد: پیش تولید این سریال به كارگردانی احمد امینی آغاز شده است و امیدوارم بتوانیم اواسط تیرماه كار را كلید بزنیم.
وی در پاسخ به این‌كه آیا بازیگران مشخص شده‌اند یا نه، اظهار كرد: تعدادی از بازیگران مشخص شده‌اند و اسامی آنها را به‌زودی اعلام خواهیم كرد.
 مفید در پایان درباره سریال «محكومین ۲» گفت: در حال حاضر در مراحل پایانی فیلمبرداری اپیزود ۳۴ هستیم. طی دو روز آینده اپیزود ۳۵ را كه قسمت پایانی است، شروع می‌كنیم و امیدواریم تا هفته آینده فیلمبرداری تمام شود.
سریال بیگانه‌ای با من است به نویسندگی فروغ فروهیده و كارگردانی احمد امینی و تهیه‌كنندگی بهروز مفید عنوان مجموعه‌ای در گونه ملودرام اجتماعی است كه قرار است از شبكه دو سیما روانه آنتن شود. داستان این مجموعه در ۶۰ قسمت نگاشته شده كه طی دو فصل ۳۰ قسمتی پخش خواهد شد.
محكومین سریالی درباره مجازات جایگزین است كه با داستان‌هایی مختلف با محوریت جایگزینی برای زندان برای مجرمان جلوی دوبین رفت و طلاق یكی از موضوعات مهم در این سریال است. محكومین ۲ سریالی برای شبكه یك سیما است كه در ۴۰ اپیزود ۵۰ دقیقه‌ای آماده نمایش می‌شود.