اعدام، پایان زندگی طلافروش شیطان‌صفت 

اعدام، پایان زندگی طلافروش شیطان‌صفت 

مرد طلافروش كه با فریب پسران نوجوان و جوان به بهانه آموزش و كار در كارگاه طلاسازی آنها را در دام شیطانی گرفتار و فیلم سیاه گرفته بود در زندان به دار مجازات آویخته شد.
 به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، اوایل آذر 1396 فردی با پلیس تهران تماس گرفت و خبر داد كه كیف گمشده‌ای را یافته كه مدارك شناسایی صاحب آن همراه سی‌دی در آن وجود داشت كه مربوط به فیلم‌هایی بوده كه او از صحنه آزار و اذیتش نسبت به پسران جوان و نوجوان تهیه كرده است‌. او بعد مدارك و سی‌دی را با پیك موتوری برای پلیس ارسال كرد و نام و نشانی از خود ارائه نداد.
 ماموران با بررسی مدارك متوجه شدند صاحب كیف مرد 45 ساله‌ای بوده كه طلافروشی دارد‌. آنها محتویات سی‌دی مورد نظر را بازبینی كردند و معلوم شد ماجرا صحت دارد. او بازداشت شد و گفت کیفش سرقت شده است، همین سرنخ كافی بود كه ماموران پی‌ببرند فردی كه مدارك و سی‌دی را برایشان ارسال كرده، همان سارق كیف‌قاپ است. سرانجام وی در اعترافش به افسر تحقیق گفت: پس از شناسایی پسران نوجوان و گاهی پسران جوان به بهانه این‌كه در انباری خانه ویلایی‌ام در شمال تهران كارگاه طلاسازی راه انداخته‌ام، آنها را در اتوبوس شناسایی كرده و فریب می‌دادم‌. این افراد برای دیدن كارگاهم برای آموزش و كار طلاسازی برای كسب درآمد زیاد در آنجا همراهم می‌آمدند. آنها را با زور و تهدید در انباری خانه مورد آزار و اذیت قرار می‌دادم و فیلم سیاه در این باره تهیه كردم.
 چند هفته بعد او در شعبه پنجم دادگاه كیفری محاكمه و به اعدام محكوم شد. حكم صادره از سوی قضات شعبه 31 دیوان‌عالی كشور تایید شد.سرانجام با گذشت نزدیك به دو سال از این ماجرا، طلافروش شیطان‌صفت در زندان رجایی‌شهر كرج به دار مجازات آویخته شد.