برگزیدگان جشنواره پویانمایی معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره پویانمایی معرفی شدند


در آیین اختتامیه جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسكی كه عصر پنجشنبه در كرمانشاه برگزار شد،  از برگزیدگان بخش‌های مختلف تقدیر شد. در بخش فیلمنامه عروسكی،تندیس و دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین فیلمنامه اول عروسكی به نویسندگی محمد حسن عابدی‌نژاد و پژمان سهرابی، در بخش مجموعه و سریال عروسكی تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین موسیقی به امیرحسین انصافی و محمد راستگو گوشه موفق به دریافت تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین طراحی دكور و صحنه شد.
در بخش دستاوردهای فنی هم تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به احمد نیك‌كار و احسان صانعی هم دیپلم افتخار و جایزه نقدی بخش تئاتر صحنه‌ای را دریافت كرد.
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین تئاتر صحنه‌ای به محمد اعلمی اهدا شد.در بخش برنامه‌های تركیبی لوح تقدیر و جایزه نقدی به سمیه عبدا...‌زاده و سارا روستاپور تعلق گرفت و پرویز ظرافت هم دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین بازیگری را به دست آورد.
در بخش فیلمنامه نیز تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به وحید كیارسی اهدا شد و احمد نیك‌كار هم برای اثر موفق به دریافت تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین كارگردانی شد.
در بخش بهترین برنامه عروسكی و از بین نامزدهای این بخش، تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به امیرمحمد یمینی اهدا شد.
در بخش بهترین دوبله، تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به رزیتا یاراحمدی اختصاص دادند و در بخش بهترین صداگذاری تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بهزاد توكلی داده شد.
آرمین بهاری آهنگساز تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را برای بهترین موسیقی به دست آورد و این جوایز برای بهترین اثر طنز هم به‌هادی امیری و رها فرجی تعلق گرفت.
در بخش بهترین طراحی شخصیت، بابك نظری، اشكان شیرمحمدی و پدرام تقوی توانست تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به خود اختصاص دهد.
محمد جوادی موفق به دریافت همین جوایز به عنوان بهترین فضاسازی شد.
در بخش بهترین انیمیت هم تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به احسان انصاری اهدا شد. مهدی حیدریان تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به عنوان بهترین فیلمنامه دریافت كرد و مهدی شاد موفق شد تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین كارگردانی دومین جشنواره را به خود اختصاص دهد.
در نهایت این «مثل‌نامه» بود كه توانست نظر هیأت داوران را به خود اختصاص دهد و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به عنوان بهترین مجموعه و سریال، نصیب رضا تقدسی تهیه‌كننده این اثر كند.