وزیر اقتصاد پاسخگوی حقوق‌های نجومی باشد

وزیر اقتصاد پاسخگوی حقوق‌های نجومی باشد


سیدناصر موسوی‌لارگانی، عضو كمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان كرد: وزیر اقتصاد باید پاسخگوی حقوق‌های نجومی 60 میلیون تومانی در شركت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه باشد.
 سیدناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خانه ملت با انتقاد از پرداخت حقوق‌های نجومی در دستگاه‌های دولتی، گفت: با وجود قانون مجلس برای جلوگیری از پرداخت حقوق‌های نجومی به افراد در دستگاه‌های دولتی، اما همچنان شاهد پرداخت حقوق‌های بالا به افراد هستیم.
وی قطع شدن روند پرداخت حقوق‌های نجومی به كاركنان و مدیران دستگاه‌ها را ضروری دانست و تصریح كرد: باید هر چه سریع‌تر پرداخت حقوق‌های نجومی به افراد قطع شود، در شرایط فعلی، بودجه كشور توان پرداخت این حقوق‌ها را با حجم بالا ندارد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس ادامه داد: پرداخت حقوق‌های نجومی باعث شده برخی به سودهای كلان دست یابند و این در شرایطی است كه عموم مردم در تأمین مایحتاج اولیه زندگی‌شان مانده‌اند.
موسوی لارگانی با تأكید بر این‌كه دولت باید پرداخت حقوق كاركنانش را ساماندهی كند، اظهار كرد: این وضعیت قابل تحمل نیست كه مثلاً در فلان سازمان یا اداره یك نفر حقوق ناچیزی بگیرد كه حتی نتواند مخارج اولیه زندگی‌اش را تأمین كند، اما از طرف دیگر فردی با ساعت كاری كمتر حقوق نجومی دریافت كند.