تلنگر

تلنگر

شهادت 2 مامور پلیس
در عملیات دستگیری مرد شرور

دو مامور پلیس در جریان دستگیری فرد شروری به شهادت رسیدند و متهم به هلاكت رسید. 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ظهر چهارشنبه بیست و ششم تیر امسال، ماموران پلیس فنوج با هماهنگی قضایی برای دستگیری متهمی كه باعث شرارت‌های مختلف اعم از تیراندازی در سطح شهر شده بود، عملیات خود را آغاز كردند. در این درگیری مسلحانه ماموران موفق به هلاكت شرور مسلح شدند و در بازرسی از مخفیگاه او مقداری سلاح نیز كشف شد. در این عملیات دو مامور به نام‌های ستوان یكم قربانعلی امیدی و استوار دوم امیرمختار جعفری بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسیدند. 

بخشش قاتل پای چوبه دار 
مردی كه به اتهام قتل دامادش از شش سال پیش در زندان بود، از سوی خانواده مقتول بخشیده شد.
صمدزاده، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خوی به خبرگزاری صدا وسیما گفت: قاتل شش سال قبل به‌دنبال اختلافات خانوادگی، داماد خود را با قیچی پشم‌چینی گوسفند در یكی از روستاهای خوی به قتل رسانده بود. بعد از تایید حكم قصاص وی از سوی دیوان‌عالی كشور قرار بود صبح پنجشنبه به دار مجازات آویخته شود كه از سوی اولیای دم بخشیده شد.

بازداشت ۴ مدیر گروه‌های تلگرامی غیراخلاقی
رئیس پلیس فتای خراسان شمالی، از متلاشی شدن یك گروه منتشركننده مطالب غیراخلاقی در فضای مجازی خبر داد. 
سرگرد یوسف شاكری در این باره به سایت پلیس گفت: اعضای این گروه در مدت فعالیتشان ۲۰۰ نفر عضو فعال جذب كرده بودند. متهمان، نوجوانان و جوانان را هدف قرار داده بودند. كارشناسان پلیس فتای استان پس از مشاهده مطالب غیراخلاقی منتشر شده در این گروه، عملیات شناسایی خود را آغاز كردند.
 وی افزود: درجریان تحقیقات پلیسی چهار مدیر این گروه غیراخلاقی در شهرستان اسفراین شناسایی و بازداشت شدند. این افراد مطالب غیراخلاقی را در این گروه بارگذاری می‌كردند و به كمك دیگر اعضا در گروه‌ها و كانال‌های تلگرام بازنشر می‌دادند.

۳۳ كشته در آتش‌سوزی استودیوی پویانمایی
آتش‌سوزی عمدی در یك استودیوی پویانمایی‌سازی در كیوتو در غرب كشور ژاپن ۳۳كشته و ۳۶ زخمی برجای گذاشت. 
به گزارش ایرنا، ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح پنجشنبه به وقت محلی در شهر كیوتوی ژاپن آتش‌سوزی در ساختمان سه طبقه استودیو آغاز شد. بررسی‌های اولیه شاهدان نشان می‌داد فردی بنزین را داخل استودیوی پویانمایی كیوتو ریخت و این ساختمان را آتش زد. هنگام شروع آتش‌سوزی حدود ۷۰ نفر در داخل این ساختمان حضور داشتند. آتش‌نشانان و گروه‌های امدادی آنجا حاضر شدند و به خاموش كردن شعله‌های آتش پرداختند. در جریان این آتش‌سوزی 33نفر كشته و 36 نفر دیگر زخمی و در بیمارستان بستری شدند. پلیس مظنون ۴۱ سال‌های را بازداشت كرد و هویت او از روی گواهینامه رانندگی كه همراه داشت، شناسایی شد. متهم پرونده مدعی شده این شركت، یك رمان وی را سرقت كرده به همین دلیل آن را آتش زده است.
به گفته شاهدان، این مرد پیش از آتش زدن به مردم گفته «بمیرید.»