‌‌توسعه سخت و نرم جریان مقاومت

‌‌توسعه سخت و نرم جریان مقاومت

از زمانی كه جریان مقاومت به انقلاب اسلامی تكیه كرد دچار تحولات چشمگیری شد كه این تحولات از چند جنبه قابل بررسی و افتخار است؛ این تحولات شامل جنبه‌های نرم و سخت می‌شود، در حوزه موضوعات نرم جریان مقاومت ساختار پیدا كرده و توانسته آن را قدرتمند كند. همچنین جریان مقاومت در طول سال‌های اخیر به لحاظ فكری، قادر بوده در بسیاری از نقاط، دكترین، طرز تفكر و اراده خود را بر حریف تحمیل كند كه این تحول بسیار ارزشمند است.
همچنین جریان مقاومت در طول این سال‌ها ساختار یافته از این لحاظ كه سیستم‌های مختلفی كه نیازمند مقاومت است با هم تبدیل به سیستم شده‌اند و اینگونه نیست كه اگر فردی از آنها شهید شده یا حضور نداشته باشد این سیستم و سازمان از بین برود.
جریان مقاومت در كنار این تحولات نرم كه توام با بالارفتن توانمندی‌های تشكیلاتی، سازمانی، سیاسی و ادبیاتی مقاومت است توانسته توسعه سخت هم پیدا كند به این معنی كه در نقاط مختلف گسترش یافته و در هر نقطه‌ای كه لازم است سازمان وابسته به خود را گسترش داده و خود را با آن تطبیق می‌دهد. جبهه مقاومت توانسته بر پایه همین آموزه‌های برگرفته از انقلاب ایران و بر پایه خودكفایی، خود را مجهز  و امروز می‌تواند سلاح‌های مورد نیاز را خودش تامین كند.
این مجموع توسعه سخت و نرم مقاومت باعث شده امروز شاهد پیشرفت‌های بسیاری در توسعه اندیشه مقاومت باشیم و بتواند به‌عنوان اندیشه برتر و كارساز خود را در كشورهای مختلف ارائه كند. این جریان با توسعه‌ای كه داشته امروز دارای متقاضیان خوب و قابل توجهی است و این حاصل اتكای جریان مقاومت به اسلام ناب و اندیشه ناب انقلاب اسلامی است.