لیگ همچنان روی هوا!

لیگ همچنان روی هوا!

رقابت‌های لیگ برتر همچنان روی هوا. این بهترین جمله‌ای است كه می‌توان درباره آخرین شرایط رقابت‌ها گفت. با این‌كه در همه جای دنیا بازی‌ها به موقع و با برنامه برگزار می‌شود، اما در ایران تكلیف فصل جدید مشخص نیست. خیلی‌ها انتقاد می‌كنند ولی فدراسیون فوتبال اعلام كرده تا زمانی كه وضعیت ورزشگاه‌ها مشخص نشود، بازی برگزار نخواهد شد. 
البته در این زمینه خیلی‌ها از مهدی تاج تعریف و تمجید می‌كنند. ساخت ورزشگاه‌ها یا ترمیم آنها چیزی است كه سال‌های سال است روی آن تاكید می‌شود، ولی استان‌ها خیلی آن را جدی نمی‌گیرند. 
این بار اما فدراسیون پافشاری كرده ورزشگاه‌ها به حداقل استانداردها برسند. سهیل مهدی، رئیس كمیته حرفه‌ای سازی در این باره می‌گوید: ورزشگاه‌ها باید درست شوند وگرنه حتی مجبوریم در بعضی استان‌ها بازی برگزار نكنیم و مسابقات در شهرهای همجوار برگزار شود. در حال حاضر در بعضی استان‌ها كار آغاز شده، اما این شامل همه ورزشگاه‌ها نشده است. این یعنی احتمالا لیگ شهریور برگزار می‌شود. وقتی در این باره از سهیل مهدی سوال می‌كنیم، جواب می‌دهد: زمان دقیقی برای برگزاری رقابت‌ها نداریم. این تنها چیزی است كه می‌توانم بگویم.