قول

قول


الهام غفوری، تهیه‌كننده سریال «پایتخت» در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه «سلام صبح بخیر» درباره فصل جدید این سریال بیان كرد:
من خبر بازگشت مهران احمدی را تایید می‌كنم. در مجموعه جدید پایتخت دو اتفاق افتاد؛ یكی حذف باباپنجعلی و دیگری اضافه شدن بهبود است كه موقعیت‌های كمیكی را رقم می‌زد و برای تنابنده جذاب بود و مدتی روی این تغییرات فكر می‌كرد.
برای این موضوع تنابنده در نهایت به این نتیجه رسید كه برای فصل ششم شخصیت باباپنجعلی از سریال خداحافظی كند و براساس نیاز قصه بهبود با بازی مهران احمدی بازگردد.
نحوه حذف شخصیت باباپنجعلی و این‌كه قرار است درگذشت او در سریال دیده شود یا نه هم موضوعی است كه باید بگویم قرار نیست با فوت باباپنجعلی مواجه شویم، چون سریال برای نوروز ساخته می‌شود ولی مدتی بعد فوت او را در قصه خواهیم دید.
 تنابنده چندین بار این مساله را اعلام كرده بود و این نقش برای خود خمسه هم داشت تكراری می‌شد و شاید برایش خسته‌كننده هم شده بود. در واقع نمی‌شد شرایط جدیدی برای نقش به وجود آورد، چون هر شوخی‌ای كه می‌توانستیم برای این نقش داشته باشیم تاكنون ایجاد شده بود.
بازگشت بهبود كه در قصه فوت كرده بود هم یكی دیگر از اتفاقات فصل جدید پایتخت است. بهبود موقعیت‌های كمیكی در سریال به وجود می‌آورد. من می‌خواستم این خبر را به صورت یك موضوع شگفت‌آور نگه دارم، ولی گفتم آن را توضیح بدهم تا چگونگی آن را در قصه ببینیم.
پاییز پیش تولید سریال را شروع می‌كنیم و از اوایل آذر وارد مرحله تصویربرداری می‌شویم كه در این فصل همه بازیگران حضور دارند.