همكاری كمدی شاهرخ و هیرانی

همكاری كمدی شاهرخ و هیرانی


آیا شاهرخ خان در فیلم بعدی راجكومار هیرانی بازی می‌كند؟ رسانه‌های گروهی هند از ملاقات این دو هنرمند معروف بالیوودی در روزهای اخیر خبر داده‌اند. به‌نوشته این رسانه‌ها، شاهرخ بعد از مطالعه فیلمنامه تازه‌ای كه هیرانی برایش فرستاده، بسیار هیجان‌زده شده و گفته در آن بازی خواهد كرد. هیچ اطلاعی از كم و كیف فیلمنامه در دست نیست، اما با توجه به سابقه كاری هیرانی می‌توان حدس زد فیلمنامه‌ای كمدی است كه درباره مسائل و مشكلات جدی روز جامعه هند بحث خواهد كرد.
شاهرخ كه این روزها عازم سفری به خارج از هند است، بعد از بازگشت به هند با هیرانی ملاقات مهمی خواهد داشت. انتشار این خبر، موجی از شادی در بین طرفداران این خان بزرگ بالیوودی به وجود آورده است. بعد از شكست سخت تجاری «صفر» بازیگر، اعلام شد او در فكر حضور تازه در جلوی دوربین نیست و ترجیح می‌دهد وقت بیشتری برای خانواده‌اش بگذارد.
همكاری مشترك هیرانی و شاهرخ در حالی است كه این دو قبل از این هم قرار بود در فیلم‌های موفق و پرفروش «داداش مونا» و «سه احمق» همكاری كنند، اما شاهرخ در روزهای منتهی به شروع كار فیلمبرداری این فیلم‌ها، از بازی در آنها انصراف داد. نقش او بعدها به سانجی دات و عامر خان رسید./ بالیوود هنگاما