من تمام نشده‌ام!

علی علیپور، مهاجم گلزن پرسپولیس می‌گوید از شایعات جدایی‌اش خسته شده است

من تمام نشده‌ام!

علی علیپور طی سه ماه گذشته نزدیك به پنج پیشنهاد عالی خارجی را به خاطر ماندن در پرسپولیس از دست داد. علاقه این بازیكن به ماندن در تیم از چشم هیچ‌كس پوشیده نیست اما این فصل برخلاف سال‌های قبل، علیپور از مبلغ كم قراردادش شاكی و عصبانی است. او به همین خاطر سراغ مسؤولان باشگاه را گرفت تا شاید رقم قرارداد را بالا ببرند:

جلساتی كه با ایرج عرب داشتی چطور پیش رفت؟
ما صحبت‌های زیادی با هم داشتیم و نیاز به جلسات بیشتری هم هست ولی تا به حال جلسات مثبت بوده و آقای عرب هم قول داده كه به‌زودی، خواسته‌های مرا فراهم كند. البته من هم خواسته‌های زیادی ندارم و ایشان می‌دانند انتظاراتم كاملا معقول و منطقی است.
شنیدیم به خاطر رقم پایین قراردادت با باشگاه مذاكره كردی.
یك بازیكن حرفه‌ای در مورد مبلغ قراردادش مصاحبه نمی‌كند اما هواداران می‌دانند كه من به خاطر پرسپولیس چند پیشنهاد بسیار خوب و ایده‌آل را در سال‌های اخیر كنار‌زدم چون می‌خواستم لطف طرفداران تیم را بی‌جواب نگذارم. به همین علت، یك‌سری انتظارات هم داشتم كه در گفت‌وگو با عرب مطرح كردم. ایشان هم پذیرفت كه باید در قراردادم عدالت رعایت شود.
شایعه شده به همین خاطر می‌خواستی از پرسپولیس بروی.
كجا این شایعات را شنیدید؟ حتما می‌گویید در فضای مجازی! از این همه شایعه در فضای مجازی خسته شده‌ام. نمی‌دانم چه كار كنم! هر كجا كه می‌روم، می‌گویند در فضای مجازی شایعه شده كه فلان اتفاق رخ داده و به‌همان حرفی را زده‌ای! این شرایط واقعا آزاردهنده است.
 اگر قرار بود بروم، به یكی از این پیشنهادها جواب مثبت می‌دادم. همه این پیشنهادها به لحاظ مالی خوب و عالی بود ولی به خاطر حس خوبی كه از حضور در پرسپولیس دارم، می‌خواهم بمانم.
آیا باز هم به فكر آقای گلی هستی یا انگیزه‌ها و انرژی‌هایت صرف مبارزه با حواشی و شایعات شده؟
مطمئن باشید امسال چندبرابر بیشتر از گذشته انگیزه دارم. من تمام نشده ام و می‌خواهم به كارم ادامه بدهم به همین خاطر با چندبرابر قدرت بیشتر به لیگ برمی گردم و برای پرسپولیس گل می‌زنم. هر بازیكنی آرزو دارد روزی پیراهن پرسپولیس را به تن كند و برای این تیم گل بزند. من هم می‌خواهم با چنین اهدافی، لیگ را شروع كنم.
چه صحبتی با هواداران داری؟
اول از همه، از تك تك آنها تشكر می‌كنم. هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف داشتند و در بدترین شرایط نیز به حمایت از من پرداختند كه جای تقدیر دارد. طرفداران این تیم در سرما و گرما مشوق ما بودند و امیدوارم در فصل پیش رو هم پرسپولیس را تنها نگذارند. قطعا ما حرف‌های زیادی برای گفتن در این فصل خواهیم داشت و نیاز به حمایت بیشتر هواداران نیز داریم. همه باید در كنار هم باشیم.
پرسپولیس این فصل را چطور می‌بینی؟
ما یك تیم منسجم و بسیار خوب در اختیار داریم كه می‌تواند همه معادلات را تغییر بدهد. همین حالا نیز یكی از بهترین تیم‌های لیگ هستیم و برای دفاع از عنوان قهرمانی به بازی‌ها برمی‌گردیم. امیدوارم هم در لیگ و هم در آسیا بتوانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. ما چند سال بسیار خوب را سپری كردیم و امكان ندارد اجازه بدهیم تیم‌مان دچار افت شود. گابریل كالدرون هم مربی خوب و بادانشی است كه به ما كمك می‌كند تا تیم بهتری باشیم و جام‌های بیشتری به خانه ببریم.