كفاشیان: رای استیناف ؟  این هفته

كفاشیان: رای استیناف ؟ این هفته

علی كفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال همچنان منتظر است تا كمیته استنیاف رای نهایی را درباره محرومیت پنج‌ساله او از فوتبال اعلام كند. به تازگی كمیته اخلاق فدراسیون فوتبال كفاشیان را به‌دلیل پرونده جنجالی حق پخش بازی‌های دور اول مقدماتی جام جهانی برزیل با این محرومیت روبه‌رو كرد.
شركت ایتالیایی كه با فدراسیون قرارداد بسته بود، ادعا داشت 79 هزار دلار به ایران بابت حق پخش یكی از مسابقات پرداخت كرده است ولی كفاشیان و فدراسیون تاكید داشتند هیچ پولی به دست‌شان نرسیده و همه چیز سندسازی بوده است. به همین خاطر قرارداد به طور كلی كنسل شد. تاكید كمیته اخلاق این بود در ظاهر رقم 79 هزار دلار است ولی در باطن بالای 300 هزار دلار.
به هر حال فسخ قرارداد باعث شد فدراسیون چنین ضربه‌ای ببیند. كفاشیان و ترابیان كه از سوی كمیته اخلاق محروم شدند، مخالف این موضوع هستند و می‌گویند با توجه به سندسازی و دروغ‌پردازی شركت ام پی سیلوا طبیعی بود قرارداد را لغو كنند. حالا خبرهای رسیده از فدراسیون حكایت از آن دارد در هفته جاری رای نهایی صادر می‌شود. در همین حال كفاشیان هم به جام‌جم می‌گوید: ان‌شاءا... رای در چند روز آینده اعلام خواهد شد چون می‌دانم استیناف همه مدارك را بررسی كرده و به نتیجه نهایی هم رسیده است.