ازدواج رویایی با پول‌های دزدی!

متهمان با دام سیاه برای مردان پولدار از آنها اخاذی می‌كردند

ازدواج رویایی با پول‌های دزدی!

چهار دختر و پسر جوان برای رسیدن به یك ازدواج رویایی، مردان پولدار را در تلگرام و اینستاگرام به دام می‌انداختند. آنها را با كشاندن به خانه‌های اجاره‌ای زندانی كرده و دست به سرقت و اخاذی می‌زدند.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، 24 خرداد امسال پسر 25 ساله‌ای با حضور در شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از دو پلیس قلابی و یك دختر جوان به اتهام سرقت و اخاذی شكایت كرد. در ادامه با دستور بازپرس قریب احمدزاده، تحقیقات ماموران اداره پنجم پلیس آگاهی تهران درباره این شكایت آغاز شد.
شاكی به افسرتحقیق گفت: یك سال پیش در اینستاگرام با دختری آشنا شدم و مدتی از او بی‌خبر بودم تا این‌كه چند روز پیش در اینستاگرام او را یافتم و روز حادثه مرا به خانه‌ای در خیابان كرمان دعوت كرد. بعد از حضورم در آنجا زنگ در زده شد و دو مرد كه لباس پلیس به تن داشتند، با شوكر، بی‌سیم و دستبند وارد شدند. مدعی بودند، این دختر از من به اتهام تجاوز و باردار شدن شكایت كرده و حكم جلبم را دارند. آنها به‌شدت كتكم زدند، دست و پایم را با طناب بستند، سه میلیون تومان پول و كارت بانكی‌ام را گرفتند و موجودی‌اش را اینترنتی خالی كردند. 
وی ادامه داد: به زور مجبورم كردند كه از خانواده‌ام سه میلیون تومان بگیرم و به آنها بدهم. بعد سوئیچ خودروی مگانم را گرفتند و با قفل كردن در خانه رفتند. با صدای كمك‌خواهی‌ام همسایه متوجه‌ام شده و با پلیس و آتش‌نشانی آمدند كه نجات یافتم و پی بردم متهمان مگانم را هم برده‌اند. 
بعد از این شكایت افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی شكایت‌های مشابهی را مطرح كردند. تحقیقات نشان می‌داد، سارقان با جا زدن خود به جای شوهر یا برادران دو دختر جوان یا مامور پلیس نقشه سرقت و اخاذی‌شان را اجرا كرده‌اند. همچنین معلوم شد كه آنها پسری را از میدان رسالت تهران به كرج كشانده و از او دو میلیون تومان اخاذی كرده‌اند.
سرانجام ماموران روز 31 تیر امسال هنگام گشتزنی در اتوبان تهران -كرج خودروی سرقتی مگان را كه با سراتو تصادف كرده بود، شناسایی كردند. اما دختر و پسری كه سرنشین آن بودند با جا گذاشتن خودرو، پیاده فرار كرده بودند كه در تعقیب و گریز بازداشت شدند. 
شهروز سركرده 22 ساله باند به افسر تحقیق گفت: من و فرهاد در باشگاه ورزشی بوفه‌دار بودیم. مینا و دوستش شیوا هم برای زنان لوازم آرایش می‌آوردند. بعد از مدتی با هم دوست شدیم و تصمیم به ازدواج گرفتیم. چندی قبل كارم را ازدست داده و بیكار شدیم. برای تامین پول ازدواج‌مان و خرید خانه و خودروی لوكس و جشن عروسی در هتل، سرقت و اخاذی را شروع كردیم.
وی افزود: دخترها در اینستاگرام و گروه‌های تلگرامی مردان پولدار را به دام می‌انداختند و بعد ما با كارت‌های ملی سرقتی از سایت دیوار، خانه‌های مبله اجاره می‌كردیم و مردان پولدار را به آنجا می‌كشاندند. ما در قالب مامور یا شوهر و برادر آنها وارد شده، دست و پای طعمه‌ها را با طناب بسته، اموال و پول‌شان را سرقت كرده و در برابر آزادی‌شان اخاذی می‌كردیم. یك‌سال است كه به این جرایم دست می‌زدیم. دو مورد آن در شهر اندیشه و موارد دیگر در شرق تهران بود.
همچنین دختر جوان هم گفته‌های اورا تایید كرد. پلیس در جست‌وجوی دو همدست فراری آنهاست.