قتل همسر به خاطر شک

قتل همسر به خاطر شک

مرد جوان كه تصور می‌كرد همسرش با یكی از متجاوزانش در ارتباط است، او را به قتل رساند.متهم در جلسه دادگاه به تشریح انگیزه‌اش پرداخت.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از تیر94 و به دنبال گزارش درگیری دو مرد در یكی از محله‌های ورامین در دستور كار پلیس قرار گرفت. زمانی كه ماموران در محل حاضر شدند، دریافتند مردی به نام سینا با حمله به مرد جوانی با او درگیر شده است. 
سینا وقتی ماموران را دید، اعتراف كرد همسرش را در خانه كشته است. 
پس از این اعتراف، ماموران راهی خانه این مرد شده و با جسد همسرش رو به رو شدند. متهم در تحقیقات مقدماتی مدعی شد، تصور می‌كرده همسرش با مرد جوان ارتباط پنهانی دارد.
با تكمیل تحقیقات در دادسرا، پرونده با صدور كیفرخواست برای رسیدگی به شعبه هفتم دادگاه كیفری استان تهران فرستاده شد و متهم پای میز محاكمه قرار گرفت. 
در این جلسه فرزند مقتول، پدرش را بخشید اما مادر زن جوان برای دامادش حكم قصاص خواست.
در ادامه با تفهیم اتهام به سینا او در جایگاه قرار گرفت و گفت: اتهام قتل همسرم را قبول دارم. 45 روز قبل از این حادثه متوجه تغییر رفتار همسرم شدم. وضع روحی بدی داشت و علت آن را نمی‌دانستم. یك روز در میان لباس هایش دستنوشته‌ای پیدا كردم كه در آن از ماجرای آدم‌ربایی و تجاوز حرف زده بود. با خواندن نامه حالم بد شد و از همسرم خواستم از متجاوزان شكایت كند تا به سزای عملشان برسند. 
وی ادامه داد: به پلیس مراجعه كرده و شكایت كردیم و بعد از آن هم متهمان بازداشت شدند. هر چند آنها منكر اتهامشان بودند، همسرم نشانه‌هایی از بدن آنها را گفت كه مستند دادگاه قرار گرفت. متهمان با قرار آزاد بودند. پس از مدتی احساس كردم همسرم با متهمان كه سه برادر و از آشنایان ما بودند رابطه داشته‌است تا این‌كه روز حادثه، همسرم مقدار زیادی به من قرص داد و خوابم برد، نیمه شب برای این‌كه آب بخورم بیدار شدم و همسرم را با یكی از متهمان در خانه دیدم .مرد جوان فرار كرد و دست و پای همسرم را بستم و او را كتك زدم. صبح هم او را كشتم. بعد سراغ جوانی رفتم كه در خانه‌ام بود، می‌خواستم او را بكشم كه موفق نشدم. 
در ادامه مرد جوان در جایگاه قرار گرفت و منكر رابطه با مقتول شد و گفت: سینا دچار توهم شده بود و شب قبل از جنایت من به خانه شان نرفته بودم.
پس از دفاعیات متهم و وكیل مدافعش قضات برای صدور حكم وارد شور شدند.