خوش خبر: پاداش نه، ملی‌پوشان حق خود را می‌خواهند

خوش خبر: پاداش نه، ملی‌پوشان حق خود را می‌خواهند


امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال گفت: به دلیل مصدومیت‌ها و خستگی بازیكنان، كولاكوویچ و كادر فنی تصمیم گرفتند اردوی تداركاتی بلغارستان را لغو كنند. مدت‌ها قبل برای اردوی بلغارستان برنامه‌ریزی كرده بودیم؛ اما بعد از صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های والیبال و آسیب‌دیدگی جزیی بازیكنان، این اردو لغو شد.
او درباره اعتراض برخی از بازیكنان به عدم دریافت پاداش لیگ جهانی و منصرف شدن از شركت در اردوی بلغارستان گفت: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد. درست است كه بازیكنان پاداش نه، حق خود را خواسته‌اند، ولی بازیكنان عدم دریافت مطالبات‌شان را در مساله المپیك وارد نمی‌كنند زیرا این رویداد بسیار بزرگ و آرزوی هر بازیكنی است كه در این مسابقات شركت كند و این مسائل كوچك نمی‌تواند باعث شود برای انتخابی المپیك آماده نشویم.
سرپرست تیم ملی با ابراز امیدواری از كسب سهمیه المپیك در روسیه گفت: امید بسیار دارم كه می‌توانیم سهمیه المپیك را كسب كنیم و روی كاغذ حریف اصلی ما روسیه خواهد بود. علاوه بر این چون روسیه میزبان این رقابت‌هاست، كمی كار ما را سخت می‌كند، ولی بازی‌ها نشان دادند كه روسیه در زمین خود ایران را نمی‌تواند به‌راحتی شكست دهد. از طرف دیگر كوبا و مكزیك هم هستند كه با تمام قوا پا به این میدان می‌گذارند.