نمی‌دانم چه شد این همه دروغ علیه من ساختند!

گرشاسبی: این اتفاقات شبیه فیلم سینمایی است تا واقعیت

نمی‌دانم چه شد این همه دروغ علیه من ساختند!

حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس معتقد است طی ماه‌های اخیر اتفاقات عجیبی پیرامونش رقم خورده و این طور به نظر می‌رسد برخی می‌خواهند از طرق مختلف، او را خراب كنند و در این مورد توضیحات جالبی به خبرنگار جام‌جم ارائه كرد.  او گفت: «مدتی است كه حرف‌های عجیب و غریبی پشت سر من می‌زنند. چیزهایی می‌گویند كه بیشتر شبیه فیلم‌های سینمایی است تا واقعیت! مثلاً در مورد بدهی‌ها، قراردادها، آپشن‌ها و مسائل دیگر شایعاتی می‌سازند كه فقط می‌توانم بگویم دروغ است، دروغ! آنها هم می‌دانند ما چطور مدیریت كردیم و چه فعالیت‌هایی در باشگاه داشتیم، چطور كارها را پیش بردیم و نتایج آن به چه ترتیب رقم خورد ولی می‌خواهند وجهه ما را خراب كنند. نمی‌دانم دنبال چه می‌گردند اما بحث‌هایشان چندان هم در قالب منطق نیست.»
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در خصوص این‌كه گفته می‌شود چندتا آپشن به عنوان بند جدایی روی قرارداد 14 بازیكن پرسپولیس اضافه كرده بود و حالا این بندهای جدایی دردسرساز شده، گفت: «ما فقط روی قرارداد پنج بازیكن تیم بند جدایی گذاشتیم. می‌توانید از هر پنج نفر نیز این سوال را بپرسید. فصل قبل اگر این كار را نمی‌كردیم هر پنج نفر می‌توانستند به راحتی از پرسپولیس جدا شوند. آیا كار بدی كردیم كه به بازیكنان گفتیم اگر می‌خواهید جدا شوید، باید به پرسپولیس پولی بدهید؟»
گرشاسبی درخصوص شایعه رقم قرارداد مهدی شریفی كه یك میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عنوان شده، اضافه كرد: «این هم یكی دیگر از همان دروغ‌ها است كه شایعه كردند! كل قرارداد من با شریفی به ۸۰۰ میلیون تومان هم نمی‌رسد. همه قرارداد‌ها و اسناد در باشگاه موجود است. می‌توانید همه این قراردادها را خودتان چك كنید تا متوجه واقعیت شوید. دلیلی نداشت كه ما با بازیكنان خود قراردادهای چند میلیاردی ببندیم. طبق خواسته كادر فنی، عملكردها و قراردادها، معقول و منطقی بود. البته اعتقاد دارم باید به پای بازیكنانی كه در عین محرومیت و كمبود یار توانستند با تلاش و كوشش خود به فینال آسیا برسند، طلا می‌ریختیم. ما تلاش‌مان را كردیم تا در كنار هم بهترین روزهای تیم و باشگاه را تجربه كنیم اما دستمزدمان این همه دروغ و شایعه است.»