قول

قول


مسعود رشیدی، كارگردان «پسران عزیز» درباره این سریال به فارس گفت:
   به‌تازگی جعفر دهقان، مینا نوروزی و رامین راستاد هم به گروه بازیگران سریال «پسران عزیز» پیوسته‌اند. پیش از این بازی حمیدرضا پگاه، سپیده خداوردی، زهره صفوی، امیرعلی پاكدامن و مهدی میامی در این سریال قطعی شده بود.
   برای تصویربرداری حدود سه چهار ماه زمان پیش‌بینی كرده‌ایم كه با توجه به تعدد مکان فیلمبرداری  و پیگیری در شمال كشور و تهران، تولید با برنامه‌ریزی فشرده‌ای صورت خواهد گرفت. فعلا آخرین مراحل پیش تولید را سپری می‌كنیم و به احتمال قوی هفته جاری كلید خواهیم زد. ضمن این‌كه چند بازیگر دیگر هم طی روزهای آینده به پروژه خواهند پیوست. در تركیب چهره‌ها هم سعی كرده‌ایم از کسانی استفاده كنیم كه طی این سال‌ها حضورشان در تلویزیون كمرنگ شده بود.
   فیلمنامه «پسران عزیز» را خودم نوشته‌ام. سریال فضایی اجتماعی و خانوادگی دارد و قصه فرزندانی از یك خانواده را روایت می‌كند كه هریك در زندگی درگیر مسائلی می‌شوند. تلاقی ماجراهای این فرزندان موقعیت‌های دراماتیكی ایجاد می‌كند و از دل همین جریان، سعی داریم بنا به ظرفیت درام و سریال، بخشی از آسیب‌های جامعه را به تصویر بكشیم و در كنار آن، راهكارهایی را هم ارائه دهیم. البته «پسران عزیز» در وهله اول یك مجموعه سرگرم‌كننده است و نمی‌خواهیم اثری سفارشی یا شعاری بسازیم. همان‌طور كه سال‌ها پیش هم در سریال‌های «جدال با سرنوشت» و «روزگار وصل» با قصه و شخصیت پیام دادیم و طبعاً نتیجه آن شد كه تماشاگران هم استقبال كردند.