هر هفته، 25دقیقه برای المپیادی‌ها

مدیر شبكه 5 سیما در دیدار با برگزیدگان المپیاد سواد رسانه‌ای

هر هفته، 25دقیقه برای المپیادی‌ها


 مدیر شبكه پنج سیما با تاكید بر این‌كه برنامه‌سازی برای نوجوانان بسیار با اهمیت و سخت است، گفت: خوشبختانه شبكه امید به صورت متمركز به حوزه نوجوانان می‌پردازد و شبكه‌های عمومی دیگر در این زمینه جای كار زیادی دارند.
به گزارش روابط‌عمومی شبكه پنج سیما، سعید اشناب، مدیر شبكه پنج سیما در دیدار صمیمانه با 50 نفر از برگزیدگان المپیاد سواد رسانه‌ای كشور در نمازخانه این شبكه افزود: نوجوانان پر انژری و خلاق‌اند. این قشر نظرات و ایده‌های خوبی دارند، ان‌شاءا... ما از نظرات آنها استفاده خواهیم كرد.
مدیر شبكه پنج سیما با بیان این‌كه تلاش در حوزه رسانه بسیار مهم است، اضافه كرد: نوجوانان باید با همت و تلاش، ایده‌های خوب و بكر را عملیاتی كنند، البته این امر منوط به سواد رسانه‌ای و حمایت از این قشر است.
مدیر شبكه پنج سیما با بیان ضرورت فعالیت رسانه‌ای نوجوانان در امر برنامه‌سازی یادآور شد: برگزیدگان المپیاد سواد رسانه‌ا‌ی، نوجوانان متخصصی هستند كه در حوزه رسانه كار كرده‌اند، این برگزیدگان روی برنامه تصویری صبحگاهی شبكه پنج «یه روز تازه» كار تحلیلی انجام و پیشنهادهای بسیار خوبی ارائه داده‌اند. ان‌شاءا... فرصتی 25 دقیقه‌ای هر‌هفته در اختیار این نوجوانان قرار می‌دهیم تا از ایده‌های آنها استفاده كنیم.