صدا وسیما از سرزمین وحی برنامه‌های تاثیرگذار مخابره می‌كند

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی:

صدا وسیما از سرزمین وحی برنامه‌های تاثیرگذار مخابره می‌كند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در دیدار با رئیس حج و زیارت صداوسیما و گروه اعزامی رسانه ملی به‌مراسم حج تمتع 98، ضمن تقدیر و تشكر از فعالیت‌های ارزشمند این گروه، كار آنها را مصداق آیه «الَّذِینَ یبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیخْشَوْنَهُ وَلَا یخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ...» دانست و گفت: شما حال و هوای كشور را حرمینی و روحیه معنوی مردم را تقویت می‌كنید.
صداوسیما برنامه‌ها و خبرهای تاثیرگذار معنوی و آرامش‌آفرینی از سرزمین وحی برای مردم ایران و جهان مخابره
می‌كند.
سرپرست حجاج ایرانی تصریح كرد: ارزش خبرهای حج، تاثیرگذاری و انتقال انرژی مثبت آن با دیگر خبرها قابل مقایسه نیست.
حجت‌الاسلام والمسلمین نواب با وضو‌بودن اصحاب رسانه را در بالا بردن بار معنوی محتوای تولید شده، موثر دانست و گفت: وقتی با یاد خدا و با وضو  كارتان را شروع می‌كنید، خداوند بار مثبتی را بر گزارش شما می‌گذارد كه بر قلب مخاطبان تاثیرگذار  است.
نماینده ولی فقیه در حج و زیارت كار رسانه‌ای در موسم حج را كار معنوی و ارزشمند دانست و خطاب به گروه اعزامی صداوسیما گفت: با معنویتی كه در خود تقویت می‌كنید، بار مثبت و تاثیرگذاری كارتان را بیشتر
نمایید.
وی با قدردانی از فعالیت‌های گروه خبری رسانه ملی در حج امسال گفت: مصر هستیم كه برنامه‌های معنوی موثر برای مخاطبان صداوسیما تولید شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نواب ابراز امیدواری كرد كه همگان از جمله فعالان رسانه‌ای از دستاوردهای سفر معنوی حج بهره‌مند شوند.