كالدرون تفكرات هجومی دارد

ماهینی: دشمنان پرسپولیس فقط از یك راه به تیم ضربه می‌زنند

كالدرون تفكرات هجومی دارد

برخی تصور می‌كردند نام حسین ماهینی از جمله نام‌هایی است كه در فهرست مازاد پرسپولیس قرار می‌گیرد و گابریل كالدرون به همین راحتی، قید كاپیتان مصدوم تیمش را می‌زند اما در كمال تعجب، سه بازیكن دیگر وارد فهرست مازاد شدند؛ شایان مصلح، سروش رفیعی و البته مهدی شریفی. این سه فوتبالیست از جمع سرخپوشان جدا شدند، ولی ماهینی با وجود تشدید مصدومیتش قبل از شروع اردوی تركیه، در پرسپولیس ماندنی شد. شماره 13 سرخپوشان در این مورد گفت: درست یكی دو روز قبل از شروع اردوی تركیه بود كه با نیروی زمینی بازی كردیم. همزمان با بازیكن حریف برای دور كردن توپ روی هوا پریدم كه در پایین آمدن، تعادلم را از دست دادم و روی زانوهایم فرود آمدم تا درد عجیبی را تحمل كنم. به خاطر همین درد مجبور شدم از اردوی تركیه به تهران برگردم.
او اضافه كرد: در تهران فورا نزد پزشك جراحم رفتم چون می‌ترسیدم مصدومیتم، پارگی مجدد رباط صلیبی باشد، ولی دكتر گفت اگر پنج شش هفته مدارا كنم، همه چیز حل می‌شود. حالا هم خدا را شكر وضعیت خوبی دارم و كارهای بدنسازی را زیر نظر كادرفنی دنبال می‌كنم. پایم نیاز به تقویت بیشتری دارد تا این بار با قدرت بیشتری برگردم. فكر می‌كنم نهایتا دو هفته دیگر در خدمت پرسپولیس باشم.
ماهینی در مواجهه با شایعات اخیر مبنی بر وجود نامش در فهرست مازاد ادامه داد: بله، متاسفانه یك‌سری شایعات علیه من به وجود آمد كه اصلا صحت نداشت. مثلا می‌گفتند به خاطر مصدومیتی كه دارم، نامم از فهرست خارج شده یا در فصل آینده جایی در پرسپولیس ندارم. باور كنید شایعات هیچ ربطی به امسال نداشت و از اواسط فصل قبل، این حرف و حدیث‌ها را درست كردند. نزدیك هر پنجره نقل و انتقالاتی نیز، این شایعات قوت بیشتری می‌گرفت ولی دیدید كه در پرسپولیس ماندم و به كار ادامه دادم. در واقع یك‌سری قصد داشتند با اخبار كذب و دروغ‌هایی كه می‌گفتند، تیم‌مان را به حاشیه ببرند. از سوی دیگر، مسائلی را به من ارتباط می‌دادند كه كاملا دروغ و غرض‌ورزانه بود. می‌گفتند ماهینی در فلان اتفاق، نقش داشته در صورتی كه تمام این اخبار دروغ بود و فقط می‌خواستند مرا خراب كنند یا مقابل هواداران بگذارند.
 او گفت: بگذارید این موضوع را شفاف‌تر عنوان كنند؛ برخی می‌دانستند من كاپیتان تیم هستم و این قدرت را دارم كه یكسری حاشیه‌های اطراف تیم را از بین ببرم؛ از این رو، پیش خودشان فكر كردند اگر شایعه كنند كه نام من در فهرست مازاد است، از تیم كنار گذاشته می‌شوم. این افراد قصد دشمنی با من و پرسپولیس را داشتند و می‌خواستند به ما ضربه بزنند اما جلوی همه این دشمنی‌ها را گرفتیم. حالا هم امیدوارم خیلی زود به تمرینات گروهی برگردم و بتوانم مهره موثری برای تیمم باشم.
 مدافع راست پرسپولیس افزود: بعد از این‌كه برانكو به صورت رسمی از پرسپولیس جدا شد، شرایط‌مان تغییر كرد. آن زمان، وضعیت چندان خوب نبود، ولی با كمك هم توانستیم بچه‌ها را جمع و جور كنیم و خدا را شكر حالا تیم كامل، پرمهره، پرانگیزه و فوق العاده‌ای داریم. همین كه اسكلت تیم حفظ شد و چند بازیكن بسیار خوب به جمع مان برگشتند، نشان می‌دهد از همین حالا پرسپولیس می‌تواند راهی را كه طی این سال‌ها برای كسب جام شروع كرده با قدرت ادامه بدهد. طبیعی است امسال هم هواداران پرسپولیس انتظار قهرمانی دارند و شك نكنید ما هم برای رسیدن به قهرمانی دوباره، لیگ را شروع می‌كنیم. فقط باید بیش از اینها مراقب حواشی باشیم زیرا تنها چیزی كه می‌تواند به این تیم ضربه وارد كند، همین حاشیه‌هاست. این را دشمنان پرسپولیس می‌دانند كه از لحاظ فنی نمی‌توانند با ما مبارزه كنند و مجبورند حواشی را وارد تیم كنند به همین علت می‌گویم باید باهوش‌تر از قبل عمل كنیم.
ماهینی در نهایت گفت: در كنار بازیكنان، باید به این نكته اشاره كنم كه كادرفنی بسیار خوبی هم داریم. گابریل كالدرون یكی از مربیان خوب و حرفه‌ای است كه به ایران آمده تا بتوانیم در كنار او، راه قهرمانی را ادامه بدهیم. كارنامه پرباری دارد و جدا از آن كه یك مربی باكلاس و بسیار مهم به شمار می‌رود، در زمان بازی هم جزو بهترین‌های آرژانتین بود. كالدرون یك مهره دفاعی بوده و شرایط بازی در این منطقه از زمین را به خوبی می‌داند. تمرینات حرفه‌ای و متنوعی را برای مان در نظر گرفته و كاملا مشخص است قصد دارد تفكرات هجومی را در دستوركار خود قرار بدهد. او یك مربی منظم و مسؤولیت‌پذیر است كه در كنارچنین چهره‌ای می‌توانیم همه موفقیت‌ها را تكرار كنیم.