اعتراف مامور جوان به یک جنایت عاشقانه

اعتراف مامور جوان به یک جنایت عاشقانه

پلیس جوان كه با همدستی دوستش، شوهر زن مورد علاقه‌اش را در تهران با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده بود، با همدستش در اسلامشهر بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، شامگاه 29 تیر امسال جسد مرد جوانی كه با 18 ضربه چاقو در محله دولتخواه در جنوب غرب تهران كشته شده بود، كشف شد. با دستور بازپرس ساسان غلامی، كشیك قتل دادسرای جنایی تحقیقات پلیس آغاز شد. ماموران در كنار جسد در حوالی كوره آجرپزی متروكه كارت بانكی و یک دستگاه موتورسیكلت یافتند كه با استعلام از بانك و پلیس راهور هویت مالك آن شناسایی شد. همزمان با شناسایی خانواده مقتول و تحقیق از آنها معلوم شد او با مردی‌ناشناس ملاقات داشته و بعد متوجه قتل او شده‌اند.
مقتول یك فرزند داشت و علاوه بر پیك‌موتوری، نگهبان یك خوابگاه دانشجویی خصوصی بود. در تحقیقات بعدی آخرین ملاقات‌كننده با او كه مردی 30 ساله به نام امیر و مامور پلیس تهران بود، شناسایی و 29 مرداد امسال وی در خانه‌اش در شهرستان اسلامشهر بازداشت شد. با اعتراف او به قتل، دوستش میثم كه دانشجوی كارشناسی رشته روابط عمومی بود نیز به اتهام همدستی در این قتل بازداشت شد. متهمان دیروز به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. امیر به بازپرس جنایی گفت: از ده سال قبل استخدام نیروی انتظامی شدم. یك سال و ده ماه پیش كانال تلگرامی مربوط به كارهای فرهنگی راه‌اندازی كردم. در آنجا با زنی آشنا شدم. بعد از مدتی متوجه شدم او متاهل است. شیوا مدعی بود قصد جدایی از همسرش را دارد، اما شوهرش او را طلاق نمی‌دهد. چند روزی جواب تماس‌هایش را ندادم. بعد از دو هفته به تلفنش پاسخ دادم كه مدعی شد، همسرش مرد خلافكاری است و كارهای غیراخلاقی انجام می‌دهد. روی ذهن من كار كرد تا در قتل شوهرش به او كمك كنم. من قبول كردم همسرش را تنبیه كنم، اما قتل را قبول نكردم. موضوع را به دوست و هم محلی‌‌ام، میثم گفتم كه با من همراه شد.آن شب شیوا خانه مادرشوهرش بود. ما نیز چاقو برداشتیم و به تهران آمدیم. مقتول را به بهانه انتقال بسته‌ای به محلی خلوت كشاندیم. قبل از این‌كه او به آنجا بیاید با میثم گل كشیدیم. بعد شوهر شیوا آمد و درباره حرف‌هایی كه شیوا زده بود، حرف زدیم كه گفت من حق دخالت در زندگی شیوا را ندارم. با چاقو انگشت دستم را زخمی كرد كه من سه ضربه با چاقو به كمر، شكم و پای او زدم. خواست فرار كند كه میثم با چند ضربه چاقو زخمی‌اش كرد. بعد دو نفری از محل كوره آجرپزی متروكه پیاده به سمت بزرگراه سعیدی آمده و به خانه رفتیم. 
میثم نیز گفت: از ماجرای دوستی و علاقه امیر به آن زن خبر داشتم و نمی‌خواستم ناراحتی‌اش را ببینم كه با او سر قرار رفتم. چون موادمصرف كرده بودم در حال خودم نبودم.
عصر دیروز همسر مقتول نیز دستگیر و در تحقیقات منکر اظهارات متهمان شد که تحقیقات از او و عاملان جنایت ادامه دارد.