ضربه مرگبار به سفید ران

ضربه مرگبار به سفید ران

راننده تاكسی كه در دعوای خیابانی با ضربه چاقو به سفیدران یك راننده دیگر، وی را كشته بود دیروز پای میز محاكمه ایستاد و ابراز پشیمانی كرد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل پاییز سال 96 جدال خونین دو راننده تاكسی در یكی از خیابان‌های جنوب تهران به پلیس اعلام شد و ماموران بلافاصله رهسپار محل درگیری شدند.بررسی‌ها نشان می‌داد بهنام 47ساله كه راننده تاكسی بود پس از درگیری با راننده دیگر به نام امیر، مجروح شده است.
بهنام بر اثر شدت خونریزی فوت شد و جسد او با دستور قضایی به پزشكی قانونی منتقل و پلیس به تحقیق پرداخت. در بررسی‌ها روشن شد بهنام به خاطر خونریزی شدید ناشی از بریدگی سفید رانش جان سپرده است. تلاش برای ردیابی امیر آغاز و وی كه از محل گریخته بود یك روز بعد ردیابی و بازداشت شد. امیر قتل را گردن گرفت و به بازسازی صحنه جرم پرداخت .
وی دیروز در شعبه ۱۱ دادگاه كیفری یك استان تهران در حالی پای میز محاكمه ایستاد كه اولیای دم برای وی حكم قصاص خواستند .
وقتی امیر در جایگاه ویژه ایستاد گفت: سال‌ها بود با رانندگی زندگی خودم و خانواده‌ام را می‌گذراندم .من شخصیت آرامی دارم و همیشه سعی می‌كردم با كسی درگیر نشوم. بهنام را هم كه راننده تاكسی بود از سال‌ها قبل می‌شناختم. آن روز هوا گرم بود و ماشینم را در سایه پاك كرده و منتظر مسافر بودم كه بهنام اعتراض كرد. او به سمتم آمد و شروع به فحاشی كرد. او می‌خواست با من دعوا كند اما من به او بی‌اعتنایی كردم. در یك لحظه بهنام با قمه‌ای كه از داخل ماشینش بیرون آورده بود به سمتم حمله كرد .من هم برای دفاع از خودم چاقویی را كه در ماشین داشتم بیرون آوردم و یك ضربه به پای او زدم. در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر كنند .