نقش پررنگ صدا و سیما در حمایت از تولید و اشتغال

نقش پررنگ صدا و سیما در حمایت از تولید و اشتغال


كاتب، رئیس فراكسیون تولید و اشتغال مجلس عملكرد رسانه ملی را در حمایت از تولید كالای داخلی، طرح مشكلات و موانع پیش روی تولیدكنندگان، معرفی محصولات تولیدی و اشاعه فرهنگ خرید كالاهای داخلی، مثبت ارزیابی كرد.
به گزارش خانه ملت، غلامرضا كاتب، عضو شورای نظارت بر صدا و سیما، عملكرد رسانه ملی را در حمایت از تولید كالای داخلی، طرح مشكلات و موانع پیش روی تولیدكنندگان، معرفی محصولات تولیدی و اشاعه فرهنگ خرید كالاهای داخلی، مثبت ارزیابی كرد و گفت: با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه كشور در حوزه تولید و سازندگی، تعامل هرچه بیشتر سازمان صدا و سیما با تولیدكنندگان در ارتقای جایگاه كشور در این حوزه، اثربخش خواهد بود.
كاتب با بیان این‌كه در شبكه‌های برون‌مرزی رسانه ملی به منظور معرفی و تبلیغ كالای ایرانی اقدامات خوبی انجام گرفته است، افزود: بدون شك معرفی محصولات داخلی از طریق این شبكه‌ها، افزایش میزان كالاهای صادراتی را به دنبال خواهد داشت.
غلامرضا كاتب، رئیس فراكسیون تولید و اشتغال مجلس، ضرورت حمایت مضاعف از سازمان صدا و سیما را به‌عنوان رسانه ملی، مورد توجه قرار داد و افزود: شبكه‌های فارسی زبان ماهواره‌ای علیه انقلاب اسلامی، فرهنگ عمومی و اعتماد ملی تلاش می‌كنند به این رسانه‌ها باید فضای مجازی را هم اضافه كرد. در مقابل این هجمه‌ها فقط یك صدا و سیما وجود دارد كه برای حمایت مضاعف از آن تلاش خواهیم كرد.
وی با اشاره به هجمه‌های سنگین رسانه‌های بیگانه گفت: در شرایط فعلی با هجمه رسانه‌های معاند و جریان‌سازی خبری علیه منافع كشور، اهمیت جایگاه رسانه ملی دو چندان شده كه باید حمایت‌های همه‌جانبه از این رسانه به نحو مطلوب
صورت پذیرد.
 این نماینده مجلس، نقش رسانه ملی را در آگاه‌سازی خانواده‌ها، غیر قابل انكار توصیف و تصریح كرد: با توجه به تعدد شبكه‌های خارجی و پخش برنامه‌هایی كه فساد را در جامعه ترویج می‌دهند، رسانه ملی كوشیده است بزرگ‌ترین رسالت خود را به منظور حراست و حفاظت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و مبارزه با فرهنگ بیگانه در دستور كار خود قرار داده و نسبت به تولید و پخش برنامه‌هایی به منظور هدایت جوانان و آگاه‌سازی خانواده‌ها اقدام كند.