طرح شمیم حسینی كلید خورد

طرح شمیم حسینی كلید خورد


طرح شمیم حسینی برای اولین‌بار از طرف اداره اوقاف و امور خیریه و با همكاری سازمان تبلیغات اسلامی از ۶ تا ۱۱ شهریورماه جهت اهدای بن خرید ارزاق به هیات‌ها برگزار می‌شود.
به گزارش جام‌جم و به نقل از روابط عمومی اداره كل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، این طرح كه در ۱۸ امامزاده استان تهران برگزار می‌شود، در قالب نمایشگاه‌های عرضه اقلام مورد نیاز هیات‌ها خواهد بود.
این نمایشگاه از روز چهارشنبه ۶ تا ۱۱ شهریور ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ در بقاع متبركه شاخص استان تهران برپا می‌شود و تمامی خدمات مورد نیاز هیات‌های مذهبی در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.
براساس این گزارش، هیات‌های مذهبی مستمر كه از نظر زمانی مجوز آنها تمدید شده باشد، توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران معرفی می‌شوند و می‌توانند با داشتن معرفی‌نامه و جواز هیات از این بن‌كارت‌ها استفاده كنند. همچنین تمامی مسؤولان و خدام هیات‌های مذهبی، مساجد و حسینیه‌ها می‌توانند با حضور در مكان‌های تعیین شده، از تخفیف‌های ارزاق، پوشاك، پرچم و كتیبه‌های این نمایشگاه استفاده كنند.
مسؤولان هیات‌ها می‌توانند عدد یک را به ۱۰۰۰۴۶۱۵ پیامك كرده و لینك نرم‌‌افزار بیرق را دریافت و آن را نصب كنند. پس از نصب با وارد كردن شماره تلفن همراه خود و دریافت كد پیامكی و وارد كردن آن كد، وارد نرم‌افزار می‌شوند. سپس روی آیكون شمیم حسینی كلیك كرده، كد ملی مسؤول هیات را وارد كرده و استان محل جواز هیات خود را انتخاب می‌كنند. با ثبت درخواست، بر اساس محل جغرافیایی هیات، مشخص می‌شود كه از كدام امامزاده در استان، باید بن كارت تخفیف شمیم حسینی را دریافت كنند.