شاهكار مهدی طارمی

آیا طارمی دوباره بهترین بازیكن هفته می‌شود؟

شاهكار مهدی طارمی

مهدی طارمی دوباره غوغا كرد. ستاره ایرانی ریوآوه كه هفته گذشته موفق شد هت تریك كند و یك پنالتی هم برای تیمش بگیرد، این بار مقابل اسپورتینگ لیسبون یكی از قوی‌ترین تیم‌های لیگ پرتغال هم خوش درخشید.او موفق شد سه پنالتی برای تیمش بگیرد که هر سه پنالتی مورد تایید كمك داور ویدئویی هم قرار گرفت. شنبه‌شب و از ساعت 22:30 دقیقه بود كه ریو آوه در زمین اسپورتینگ به مصاف این تیم رفت. در حالی كه تنها سه دقیقه از بازی گذشته بود، پاس در عمق دیگو لوپز را مهدی طارمی قصد داشت با فرار سریع در موقعیت تك به تك تبدیل به گل كند ولی تكل سباستین كواتس روی او سوت داور را به همراه داشت تا ریوآوه صاحب اولین پنالتی شود. فیلیپه آگوستو این ضربه را تبدیل به گل كرد. اسپورتینگ اما در این نیمه گل مساوی را زد.
در نیمه دوم اسپورتینگ خیلی زود به گل دوم رسید. تا دقیقه 85 هم بازی با همین نتیجه ادامه داشت و خیلی‌ها پیش‌بینی می‌كردند یاران طارمی بازنده باشند ولی مهدی دوباره در حد یك ابرستاره ظاهر شد و یك تنه تیمش را
 نه تنها از شكست نجات داد، بلكه باعث بردش شد. ابتدا در دقیقه 85 كواتس بازهم روی مهدی خطا كرد و داور پنالتی گرفت. رونان بازیكن ریوه آوه پنالتی را گل كرد.
تنها سه دقیقه بعد بازهم طارمی درخشید. با حركت او كواتس، مدافع اسپورتینگ برای سومین بار مرتكب خطا در محوطه جریمه شد تا داور پنالتی بگیرد. البته این مدافع هم از زمین بازی اخراج شد و یك دقیقه بعد هم آگوستو پنالتی را گل كرد تا بازی 3 بر 2 به نفع مهدی و تیمش به پایان برسد.
ریو آوه با درخشش مهدی توانست برای دومین هفته متوالی برنده باشد و جمع امتیازات خود را به عدد 6 برساند و موقتا تا پله هفتم جدول بالا برود. البته این تیم نسبت به بالانشین‌ها یك بازی كمتر دارد و اگر بتواند برنده آن مسابقه هم شود شرایطش خیلی بهتر خواهد شد.
طارمی هم با این درخشش عنوان بهترین بازیكن زمین را به خود اختصاص داد و احتمالا دوباره به‌عنوان بهترین بازیكن هفته معرفی خواهد شد. او هفته گذشته هم این عنوان را به دست آورده بود.