ماجرای انتقال امید ابراهیمی به یوپن

ماجرای انتقال امید ابراهیمی به یوپن

روز گذشته خبر رسید امید ابراهیمی، هافبك دفاعی تیم‌ملی به باشگاه یوپن بلژیك ملحق شده است. این بازیكن كه نتوانست در لیگ قطر بماند، در چشم به هم زدنی از بلژیك سر درآورد. الاهلی چندی قبل اعلام كرد به‌خاطر مشكلات دفاعی باید یك مدافع بگیرد. آنها از استرالیا بازیكنی جذب كردند و به این ترتیب باید نام امید را از فهرست خط می‌زدند. به همین خاطر مذاكرات فشرده‌ای با او داشتند. دو طرف اما زمانی برای جدایی به توافق رسیدند كه همه باشگاه‌های قطری خریدهای خود را انجام داده بودند. امید هم متوجه شد نمی‌تواند در قطر بماند. از سویی او با پیشنهادهای خوبی از داخل كشور روبه‌رو شد. باشگاه سپاهان حاضر بود رقم بالایی برای جذب ابراهیمی بدهد ولی این بازیكن تاكید داشت می‌خواهد در خارج از ایران بازی كند.
در یك هفته گذشته مسؤولان كمپ اسپایر كه در واقع مغز متفكر ورزش قطر به حساب می‌آید پیشنهاد باشگاه یوپن را جلوی ابراهیمی گذاشتند و گفتند می‌توانند او را به این كشور منتقل كنند. از سال 2012 باشگاه بلژیكی توسط دولت قطر و بنیاد اسپایر كه صاحب پاری‌سن‌ژرمن نیز هست، خریداری شد. اسپایر خیلی از استعدادهای كشف شده توسط خود را از آفریقا، آمریكای جنوبی و آسیا به باشگاه یوپن می‌فرستد.
آنها وقتی متوجه شدند دیگر امكان ماندن ابراهیمی در لیگ قطر وجود ندارد زمینه را برای انتقال او به باشگاه یوپن فراهم کردند تا این بازیكن در عرض دو سه روز قراردادش را امضا كند.