این شكست ما را متحدتر خواهد كرد

نادری: پرسپولیس همچنان مدعی شماره یك قهرمانی است

این شكست ما را متحدتر خواهد كرد

محمد نادری مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس در روز بازی مقابل تراكتور در تبریز عملكرد بدی نداشت. او بارها از سمت چپ پایه‌گذار حملات تیمش شد، هرچند هیچ یك از این فرصت‌ها برای پرسپولیس به گل تبدیل نشد. نادری در اواخر بازی جای خود را به یك مهاجم داد تا شاید توان حمله تیم افزایش یابد و ولی این طور نبود و پرسپولیس در نهایت بازی را باخت. با محمد برای دقایقی به صحبت پرداختیم.
او در این زمینه به جام‌جم گفت: «در مجموع دو نیمه، آن‌طور كه سرمربی تیم نیز تاكید داشت، عملكرد خوبی داشتیم. چند فرصت گلزنی ساختیم و برای دقایق زیادی بازی را تحت كنترل داشتیم، اما متاسفانه نتوانستیم به گل برسیم. این موضوع برای همه ما یك نكته منفی از بازی بود ولی امیدوارم در دیدارهای بعدی، این شكست را جبران كنیم.» او اضافه كرد: «باید قبول كنید تغییرات تاكتیكی زیادی در تیم ما انجام شده و ممكن است هماهنگی ما زمان بیشتری صرف كند، اما به هر حال مطمئن باشید پرسپولیس به‌زودی به مرزی از آمادگی و هماهنگی می‌رسد كه مثل سال‌های قبل، نتایج بسیار خوبی را به‌دست بیاورد. اتفاقا می‌خواهم بگویم باخت در هفته دوم می‌تواند همه بازیكنان ما را متحد و هماهنگ كند تا به هدفی كه در ذهن داریم و برایش تلاش می‌كنیم، برسیم. معمولا شكست‌هایی به این شكل مقابل مدعیان خارج از خانه می‌تواند باعث ایجاد جو اتحاد برای جبران این نتیجه بین تیم و هواداران شود. شك ندارم ا مثل گذشته مورد حمایت طرفداران پرسپولیس قرار بگیریم، هر نتیجه و شكستی قابل جبران است.»
از او در مورد ادامه فصل هم سوالی پرسیدیم كه این طور پاسخ داد: «ما تا هفته هفتم رقابت‌های بسیار سختی پیش‌رو داریم و قرعه‌مان دشوار است. در این مورد كاری از ما ساخته نیست، غیر از این‌كه با تمام وجود برای كسب بهترین نتایج بجنگیم. به هر حال سایر رقیبان دست روی دست نگذاشته اند كه ما برویم و آنها را شكست بدهیم. هر كدام از این تیم‌ها، برنامه‌ریزی دارند و مثل پرسپولیس فعالیت می‌كنند. پس ما باید بیشتر تلاش كنیم تا به خواسته‌های‌مان نزدیك شویم. چیزی در تیم ما عوض نشده و پرسپولیس همچنان مدعی شماره یك كسب عنوان قهرمانی است. نمی‌توانیم با یك شكست بگوییم دیگر كارمان تمام شده و از رسیدن به قهرمانی ناامید هستیم. اتفاقا باید چندبرابر بیشتر تلاش كنیم چون با یك باخت دنیا به آخر نمی‌رسد.»
نادری در نهایت گفت: «من مدتی در تراكتور توپ زدم و با جو ورزشگاه یادگار امام آشنایی كامل داشتم. می‌دانستم هواداران زیادی می‌آیند تا تیم ما را تحت تاثیر قرار بدهند. البته بازیكنان پرسپولیس در لحظاتی از بازی، بیشتر از توان جنگیدند و به‌طور كلی هر دو تیم بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند اما قسمت این بود كه ما بازنده این دیدار باشیم. هیچ تیمی نمی‌تواند همیشه برنده از میدان خارج شود و شكست هم بخشی از فوتبال است كه باید با آن كنار بیاییم. ان‌شاءا... بتوانیم در آینده، این سه امتیاز از دست رفته را به جمع امتیازات‌مان برگردانیم.»