حق با شماست

حق با شماست


# تعرفه - تولید
نوری از گیلان:
تعرفه‌های واحدهای تولیدی در استان گیلان به نهایت خود رسیده و شهروندی كه بخواهد كاری را شروع كند علاوه بر قوانین سخت و دست‌وپاگیر فقط با چند گزینه محدود برای كارآفرینی مثلا پرورش كبك روبه‌رو می‌شود.

# معلولان - مدرسه
توكلی‌شهمیرزادی از كرج:
رسیدگی به تنها مدرسه معلولان دخترانه نظرآباد كرج بسیار ضعیف است و این مدرسه از سوی سازمان بهزیستی هیچ حمایتی نمی‌شود. چرا؟

#خام‌-فروشی - سنگ
جمعی از شهروندان:
خام فروشی در كشور كماكان ادامه دارد و مستند پخش شده از تلویزیون راجع به صادرات سنگ خام به چین عمق فاجعه و حراج كردن ثروت كشور را نشان می‌دهد، این درحالی است كه ظرفیت تولید انواع سنگ در كشور بسیار بالاست.

# تخلف - خودرو-ساز
رهنما از ساری:
امیدوارم قوه‌قضاییه كه به تخلفات خودروسازان با دستگیری یكی از مدیران عامل ورود كرد، فقط به دستگیری عوامل فساد اكتفا نكند و تا ساماندهی صنعت خودرو، از این ماموریت مهم كوتاه نیاید.

# ازدواج - صوری
عسكری از زنجان:
ازدواج‌های صوری برای دریافت وام، روادید كشورهای خارجی و... در بین جوانان زیاد شده و امیدوارم دولت محترم با تدابیر ویژه جلوی این اقدام ناپسند را بگیرد.

# پیامك - هزینه
صابری از تهران:
با وجود لغو كردن پیام‌های تبلیغاتی كماكان در قبض تلفن همراه بنده مبلغی درج می‌شود. چرا باید مردم هزینه پیام‌‌های تبلیغاتی را كه به اجبار برای شهروندان ارسال می‌شود، پرداخت كنند؟